Aviseringar
Rensa alla

Får man en notis av snapchat om någon har tagit bort en från vänlistan?


dwadw
Ämnesstartare

Jag förstår inte hur snapchat fungerar. Den här tjejen jag snapade med har dissat mig 3 gånger så valde att ta bort henne och från ingenstans efter jag tog bort henne så snapar hon mig.

Jag öppnar snapen och försöker svara med ett frågetecken men kunde inte för jag var inte vän med henne. Så jag gick in på hennes profil där det stod "acceptera vän" och sedan skickade jag frågetecknet till henne och hon svarade med frågetecken också som ingenting hade hänt????

Jag förstår inte hur snapchat fungerar. Märkte hon inte alls att jag tog bort henne eller gjorde hon det och valde att snapa? Jag fick heller ingen notis från att hon skickade någon vänförfrågan. Either way so hade hon inte snapat mig om jag inte tog bort henne.


   
Citera

Tror det står något i stil med "väntande" när någon har tagit bort en. Går man in på profilen kan man inte se personens snappoäng. Är inte helt hundra hur snapchat fungerar jag heller faktiskt Oskyldig


   
SvaraCitera
Haien

Man får ingen notis utan det är som cyendres säger


   
SvaraCitera

Snor denna tråden lite.

Om någon tagit bort mig på Snapchat så står det ju "Väntad tills X lägger till dig som vän igen". Thing is, jag kan fortfarande se Snappoängen? Jag kollade en annan profil som tagit bort mig också, där kunde jag inte se hans poäng. Vad är skillnaden?


   
SvaraCitera

stiftelse:
Snor denna tråden lite.

Om någon tagit bort mig på Snapchat så står det ju "Väntad tills X lägger till dig som vän igen". Thing is, jag kan fortfarande se Snappoängen? Jag kollade en annan profil som tagit bort mig också, där kunde jag inte se hans poäng. Vad är skillnaden?

om du kan se dem så e ni ju vänner 


   
SvaraCitera
Lokes

Ja nu får man det tydligen


   
SvaraCitera
Lokes

Vet inte hur det ser ut men när jag tagit bort folk så har dom sagt att dom fick notis o undra varför jag tog bort o ja ugh


   
SvaraCitera

youngvobb:

om du kan se dem så e ni ju vänner 

mannen??? mitt inlägg är över ett år gammalt? varför bump


   
SvaraCitera
Lokes

stiftelse:

mannen??? mitt inlägg är över ett år gammalt? varför bump

Nä mindre än ett år


   
SvaraCitera

stiftelse:

mannen??? mitt inlägg är över ett år gammalt? varför bump

du hade inte fått svar på över ett år. jag e räddaren i nöden


   
SvaraCitera

Lokes:

Nä mindre än ett år

det har definitivt gått över ett år sedan 8 mars 2021


   
SvaraCitera
Lokes

stiftelse:

det har definitivt gått över ett år sedan 8 mars 2021

Äh troru de


   
SvaraCitera