Aviseringar
Rensa alla

Får man känna lite?


Ämnesstartare

Razorblade:

Ta inte åt dig, hon kommer bara med skitsnack för att rättfärdiga sitt respektlösa beteende!

Hon klagade även på att "Den där jävla negern stirrar på mig" om en äldre mörkhyad herre som läste en tidning vid bordet bredvid så kategoriserar henne som efterbliven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Hon klagade även på att "Den där jävla negern stirrar på mig" om en äldre mörkhyad herre som läste en tidning vid bordet bredvid så kategoriserar henne som efterbliven

Hmm, låter som en riktigt jobbig personlighet.[shake] Bry dig inte om hennes åsikter, det finns inte mycket vettigt att hämta där. Du bör nog vara glad att det tog slut, för risken finns att du hade råkat illa ut i en relation med en sådan människa.

Det finns många tjejer därute som uppskattar ett mer respektfullt tillvägagångsätt. Nu har du tyvärr råkat ut för en av de som inte gör det. [sad]


   
SvaraCitera

i min fantasi är hon tjock och white trash med svartfärgat hår
kände för att dela med mig va min inre syn [blush]


   
SvaraCitera
höna

skulle ej upp´skatta om nån ba random la sin hand på mitt bröst eller liknande. osexigt sett att tafsa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

sett

sätt*

[cute]


   
SvaraCitera
höna

passaro:

sätt*

så jävla onödigt[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

så jävla onödigt

vet, därför jag gjorde det.[cute]


   
SvaraCitera
höna

passaro:

vet, därför jag gjorde det.

du är så... onödig!![cool]

ne skoja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:

du är så... onödig!!

ooh snaap


   
SvaraCitera
höna

ja skrev ju skoja[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

i min fantasi är hon tjock och white trash med svartfärgat hår

Inte tjock med svart hår, men hennes hår var ett flottigt fågelbo, såg inte ut att vara tvättat på en vecka, usch

Macktorsken:

Du är ju helt off ju va

Minst sagt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min sambo får ta på mig när han vill, var han vill. Hårt eller mer sensuellt beror på vad man känner sig sugen på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jungman Jansson:

Har gått igenom allt som finns att tillgå, men betraktar fortfarande världen från ett mer tekniskt plan än det sociala.

Hade nog bytt behandlare om jag vore du. Om jag led av det dvs.

Razorblade:

Ta inte åt dig, hon kommer bara med skitsnack för att rättfärdiga sitt respektlösa beteende!

Razorblade:

Du bör nog vara glad att det tog slut, för risken finns att du hade råkat illa ut i en relation med en sådan människa.

Hoppas att du skojar. Bara för att hon vet vad hon vill och tröttnade på han inte förstod subtila signaler så är det någonting fel på henne? Vilken kass kvinnosyn.
(Om du nu inte menade att hon var otrevlig efteråt, vilket hon iof var men det bottnar ju antagligen i att hon kände sig bortstött när han ändå verkade gilla henne i början)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att det är fascinerande att alla vet att allt blir bättre om man använder talets gåva, och ändå förkastar vetskapen om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Vilken kass kvinnosyn.

Ja, för det är verkligen en könsfråga att tycka att en rasistisk känslokall respektlös människa är en risk att vara i en relation med...jag var ironisk nu.

För att förtydliga, jag ogillar inte henne som kvinna utan som individ och människa! Ok?


   
SvaraCitera