Aviseringar
Rensa alla

Får man knulla i lekstugan?


Ämnesstartare

Ur such a fuckboy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:
Ur such a fuckboy

tack xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Varför inte, Margareta...?

mynona: syftade inte på henne X(

Jag gav inte upp mina hjärtan o tänker aldrig göra det, på samma sätt tycker jag att du ska hålla fast vid Margareta, tills folk börjar fattaGladO när folk har fattat o lärt sig det - så sluta med det ;D haha nej skoja, men ge inte uppGlad

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KUK: Tack för alla tips men tyvärr så blev det inget för hon fick inte gå ut så sent för sina föräldrar så vi kanske ska knulla nån annan dag i stället xD

Jag tror jag vet vem det är du pratar om. Är det inte så att hon går på dagiset som lekstugan står på? Jag har för mig det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pizza: Är det inte så att hon går på dagiset som lekstugan står på? Jag har för mig det.

Gråter

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

KUK: xD

+1 XD
ur such a margareta

Storchen84:

Jag gav inte upp mina hjärtan o tänker aldrig göra det, på samma sätt tycker jag att du ska hålla fast vid Margareta, tills folk börjar fattaGladO när folk har fattat o lärt sig det - så sluta med det ;D haha nej skoja, men ge inte uppGlad

Hjärta

så du ska trotsa brkg med hjärtsmiley flower power! ser fram emot den dag då du lyckas 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: så du ska trotsa brkg med hjärtsmiley flower power! ser fram emot den dag då du lyckas 😉

Lol wat, så nu trotsar jag någon med att avsluta med hjärta? Haha vafanMycket glad

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Storchen84:

Lol wat, så nu trotsar jag någon med att avsluta med hjärta? Haha vafanMycket glad

Hjärta

Tihi, pröva bara! BlinkHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Tihi, pröva bara!

Haka? ;D

Hjärta


   
SvaraCitera
mynona

Storchen84:

Haka? ;D

Hjärta

Yes! ;DBlinkGlatt skålandeHjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona: Tihi, pröva bara! BlinkHjärta

Jag har en underlig känsla av att Mynona har knullat i en lekstuga någon gång! Bara en vibb jag har. Stämmer?


   
SvaraCitera
mynona

Pizza:

Jag har en underlig känsla av att Mynona har knullat i en lekstuga någon gång! Bara en vibb jag har. Stämmer?

äsch så du säger Oskyldig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lostade kind of min oskuld i en lekstuga Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The way to go kid


   
SvaraCitera