Aviseringar
Rensa alla

får man vara deppig och bara sluta kontakta sina vänner?


tjejer alltså[shake][shake]


   
SvaraCitera

Jag gjorde samma sak själv när jag mådde som värst. Det bästa du kan göra är att fortsätta kontakta honom. Men bitcha inte om det, var förstående och ses när han kan/orkar.


   
SvaraCitera

Det är enbart tjejer som tror att det är tvång på umgänge.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

Jag gjorde samma sak själv när jag mådde som värst. Det bästa du kan göra är att fortsätta kontakta honom. Men bitcha inte om det, var förstående och ses när han kan/orkar.

joo har kontaktat han nu, och han har förklarat. Allt e typ bra nu 😛


   
SvaraCitera

Pain:

joo har kontaktat han nu, och han har förklarat. Allt e typ bra nu 😛

[smile]


   
SvaraCitera

Pwned.
Image


   
SvaraCitera

klart man får[party]


   
SvaraCitera

Kablash__:

naruto

[love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera

Ja, det får man. Om han är deppig, så är nog kommunikationen med dig det sista han bryr sig om.


   
SvaraCitera

har gjort likadant, eller något. Har inga kompisar nu tror jag. Orkar inte anstränga mig heller.


   
SvaraCitera

Pain:

jag känner mig glömt och dissad

Harpyja:

har gjort likadant, eller något. Har inga kompisar nu tror jag. Orkar inte anstränga mig heller.

Hände nyss med en bff.

Vet inte vad den kompisen tänkte, han ville väl fortsätta sitt liv.

Men det finns alltid bättre. [y]
Klicka på länken

Jag är din vän nu harpy.


   
SvaraCitera

Tror att jag stöter ifrån mina vänner då jag är självmordsbenägen med jämna mellanrum, då jag inte vill att de ska lida.

Men det är sådant man fixar med tiden antar jag. Eller så bryr man sig inte, då jag har klarat mig själv i några år nu.

Eller så är jag inte den typen som är den typen. Jag tycker om att ha folk omkring mig, men är inte så mycket för bästis-relationen.


   
SvaraCitera

intresseklubben antecknar.

Tycker att jag ska göra annat nu än att sitta här och fundera.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Tror att jag stöter bort mina vänner då jag är självmordsbenägen med jämna mellanrum, då jag inte vill att de ska lida.

Been there done that. Fast är inte självmordsbenägen längre.

Jag anses vuxen nu och lär mig mycket från dem misstagen jag gjorde när jag var yngre.

Snarare vill jag leva än att dö.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Tycker att jag ska göra annat nu än att sitta här och fundera.

Jag vill tjäna andra, hjälpa andra människor och mänskligheten. Jag tror det är därför jag finns till.

Ska läsa lite psykologi, farsan säger att det är läggdags.

Godnatt Harpy


   
SvaraCitera