Aviseringar
Rensa alla

Får populära killar tafsa?


[chocked][tired][sad]


   
SvaraCitera
mynona

De får inte men de gör det ändå.

En del vågar inte säga ifrån eller vill inte ställa till bråk för att det är enklare att låtsas som ingenting. En högstatusperson handlar utifrån en maktposition och en del vågar inte bråka med någon som har makt.

Många killar är dessutom populära för att de är snygga, vilket gör att de dels får självförtroende nog att tro att de kan göra vad de vill utan att fråga - och dels får de faktiskt göra det just för att de är snygga.


   
SvaraCitera

ofc.....


   
SvaraCitera

Tjejer måste våga säga ifrån mer och stå upp för sig själva bättre.
Hemskt att "boys will be boys"-mentaliteten fortfarande finns kvar.


   
SvaraCitera

mynona:

Många killar är populära för att de är snygga, vilket gör att de dels får självförtroende nog att tro att de kan göra vad de vill utan att fråga - och dels får de faktiskt göra det just för att de är snygga.

Betyder det här att vissa riktigt snygga och populära killar alltså får typ slå sina tjejklasskamrater på rumpan vid skåpen och andra småperversa saker och ändå få uppskattande reaktioner från dem då eller? [rolleyes]


   
SvaraCitera

John:

Betyder det här att vissa riktigt snygga och populära killar alltså får typ slå sina tjejklasskamrater på rumpan vid skåpen och andra småperversa saker och ändå få uppskattande reaktioner från dem då eller?

tror det beror lite på tjejerna också. klart vissa uppfattar det som trevligt


   
SvaraCitera

John:

och ändå få uppskattande reaktioner från dem då eller?

Nej.


   
SvaraCitera

Taffsar alltid på tjejerna i min klass.


   
SvaraCitera
mynona

John:

Betyder det här att vissa riktigt snygga och populära killar alltså får typ slå sina tjejklasskamrater på rumpan vid skåpen och andra småperversa saker och ändå få uppskattande reaktioner från dem då eller?

Att de är populära gör att de har makt och därför vågar inte alla säga ifrån.

Att de är snygga gör att en del kanske gillar dem, och då låtsas de att de inte har tagit illa upp.

Två olika saker. Dold text: Killarna är nog sällan intellektuella nog att fatta någon av dem.


   
SvaraCitera

Nej. Däremot verkar många av dom tro sig ha rätten att göra det. Speciellt på krogen, som om dom tror att alla går dit för ligga.


   
SvaraCitera

Jag är kille och tycker det är förskräckligt att killar är så jävla besatta av att se hud på tjejer, eller känna.

Fan killar hostar upp pengar bara för att... Och se en LiveCam grej på nätet eller liknande då är det första en kille säger "show boobs, show some" osvosv.... Helt jävla sjukt, förstår inte riktigt varför, det är ju bara så waste of time? även om man får det.

Om jag skulle tafsa på en tjej då är det fan inte för att jag tycker att det är upphetsande ? ;S Kan någon förklara mig varför det är så jävla roligt/skönt?

Och tjejer som låter någon göra det, jag förstår lite... orka bry sig när det handlar om en sådan skitsak, men om man tar innanför ens kläder och är dreglig och jobbig then kick the hell out of that person!


   
SvaraCitera

Barbienele:

Och se en LiveCam grej på nätet eller liknande då är det första en kille säger "show boobs, show some" osvosv....

låter som du har erfarenhet [wink]


   
SvaraCitera

Les voleurs:

låter som du har erfarenhet [wink]

Erfarenhet att se hur folk beter sig, ja.

Och det har inte du? Give me a break.


   
SvaraCitera

Barbienele:

Erfarenhet att se hur folk beter sig, ja.

Och det har inte du? Give me a break.

Erfarenhet av sånna där livecamsidor...


   
SvaraCitera

Les voleurs:

Erfarenhet av sånna där livecamsidor...

Har porrsurfat och kommit in på sådana sidor för jag varit nyfiken ja.
Det har du inte eller? då rekomenderar jag att du söker upp en sådan sida det är ju absurt.

googla på my free webcam och sedan den första som kommer upp..

Eller "cam4"

😀


   
SvaraCitera