Aviseringar
Rensa alla

Får stånd när jag brottas,


Ämnesstartare

Japp, händer jämt! Inne, ute även när jag körde mot en killkompis ute i vintras då vi båda hade rejält på oss.. hade overall då.. men blev as hård.. 

vill börja träna brottning men vad gör man när penisen står som ett spett i byxan.. i brottardräkt syns det om man har stånd!

har även råkat komma en gång då jag körde mot en kille, hade då adidasbraller på mig,  

vad skall man göra?


   
Citera

könskorrigering


   
SvaraCitera

Du kan ju alltid bli alkoholist, dom bruka ha problem å få en erektion.


   
SvaraCitera

Adidas_lad:
Japp, händer jämt! Inne, ute även när jag körde mot en killkompis ute i vintras då vi båda hade rejält på oss.. hade overall då.. men blev as hård.. 

vill börja träna brottning men vad gör man när penisen står som ett spett i byxan.. i brottardräkt syns det om man har stånd!

har även råkat komma en gång då jag körde mot en kille, hade då adidasbraller på mig,  

vad skall man göra?

Vet inte hur reglerna i brottning ser ut, men det är väl motståndarens problem om du har stånd? Om du börjar så kan du inte gärna bli straffad för det. Förstår att det skulle kännas pinsamt, men tror inte du är den enda, så du får väl vara beredd på samma mynt tillbaka.

Hur ofta och hur intensivt brottas du och dina killkompisar egentligen? Och är könet relevant för att du får stånd, eller är det mer aktiviteten?

Annars får du väl se till att dra ett solo innan du ger dig in i dessa brottningsmatcher. Det borde minska risken åtminstone.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pwoper Fish:

Vet inte hur reglerna i brottning ser ut, men det är väl motståndarens problem om du har stånd? Om du börjar så kan du inte gärna bli straffad för det. Förstår att det skulle kännas pinsamt, men tror inte du är den enda, så du får väl vara beredd på samma mynt tillbaka.

Hur ofta och hur intensivt brottas du och dina killkompisar egentligen? Och är könet relevant för att du får stånd, eller är det mer aktiviteten?

Annars får du väl se till att dra ett solo innan du ger dig in i dessa brottningsmatcher. Det borde minska risken åtminstone

Pwoper Fish:

Vet inte hur reglerna i brottning ser ut, men det är väl motståndarens problem om du har stånd? Om du börjar så kan du inte gärna bli straffad för det. Förstår att det skulle kännas pinsamt, men tror inte du är den enda, så du får väl vara beredd på samma mynt tillbaka.

Hur ofta och hur intensivt brottas du och dina killkompisar egentligen? Och är könet relevant för att du får stånd, eller är det mer aktiviteten?

Annars får du väl se till att dra ett solo innan du ger dig in i dessa brottningsmatcher. Det borde minska risken åtminstone.

Rätt så intensivt, 
sen blir det ju lätt att man kommer åt varandra skrev i vissa grepp.. 
Så brukar kunna köra på.. 


   
SvaraCitera

du kan boxas med penisen


   
SvaraCitera
sies
 sies

Det är en grej att få stånd och lätt ejakulera. Frågan är om du tänder och blir upphetsad av att brottas. Och som Pwoper Fish sa, händer det bara när du möter killar eller tjejer med? Visserligen brukar man ju endast brottas mot någon av samma kön, speciellt inom sport. Men aa. 


   
SvaraCitera

sies: Visserligen brukar man ju endast brottas mot någon av samma kön, speciellt inom sport. Men aa. 

så du tror att det killar bara får stånd av att brottas mot killar? lol


   
SvaraCitera
sies
 sies

vincebruh:

så du tror att det killar bara får stånd av att brottas mot killar? lol

Nej, säger att om han, som kille, ska brottas professionellt är det mest troligen att han möter andra killar. 


   
SvaraCitera