Aviseringar
Rensa alla

får vara nog nu


fråga honom vad han vill med ert förhållande, att du känner att det är bara du som tar tag i saker och vill saker.
om han inte visar dig att han vill ha dig och behöver dig, så tycker inte jag att det är killen som du ska lägga ner massa onödig tid på..
visst är det tråkigt att det blir såhär, men ibland tröttnar man på varandra och behöver liten break.. det kanske ni behöver? vara ifrån varandra lite och efter en stund så kanske ni kommer på att ni behöver varandra mer om mer..
lycka till


   
SvaraCitera

blåbärskulan:

tillsammans i 4 år

Kul

blåbärskulan:

haft panikångest.

Kan du fixa det på något sätt?


   
SvaraCitera

känner igen vissa saker du beskriver.
som utomstående kan jag säga:

du borde eventuellt göra slut med hnm

men ah, är ju alltid mkt lättare att säga sånt än göra..


   
SvaraCitera

upponer:

fråga honom vad han vill med ert förhållande, att du känner att det är bara du som tar tag i saker och vill saker.

Jag har varit ganska hård denna gången då han efter han lovat att vara bättre pojkvän nu, så jag inte liksom faller tillbaka för första gulliga grej han gör.. Måste ju se att det håller i sig, förut har jag varit lättflirtad och han har inte behövt jobba ett skit, men han försöker faktiskt nu, men problemet är långt ifrån löst än, behöver se mer... Lite småstolt över mig själv iallafall att jag för en gångs skull verkligen, tänker på mig själv i förstahand och inte är för snäll hela tiden

Bajwa:

Kul

ja?

Bajwa:

Kan du fixa det på något sätt?

fixa vadå?

Blivande_japan:

känner igen vissa saker du beskriver.
som utomstående kan jag säga:

du borde eventuellt göra slut med hnm

men ah, är ju alltid mkt lättare att säga sånt än göra..

jo, jag har med haft dom tankarna, men det är som du säger lättare sagt än gjort.. jag vet inte hur det kommer gå. jag ger honom en chans just nu att visa och han försöker faktiskt, men det känns svårt att komma tillbaka när jag anser han försökt nog att reparera, och sen ha samma känslor som förr men jag hoppas det kommer samtidigt som han gör grejer nu för att bevisa

Usch, hela tråden låter löjlig


   
SvaraCitera