Aviseringar
Rensa alla

Farbror polisen.


Ämnesstartare

Igår var jag inne på en klädaffär där min kompis jobbar, väntade på att han skulle sluta. Två killar runt tjugo år håller på och snattar i affären. (Tydligen) Och tre vakter kommer för att sedan ta in dem på lagret för att snacka. Efter ett tag börjar de slåss mot vakterna men det slutar i alla fall med att de ligger på mage och är handbojade, men utan skador.

Efter ungefär tio minuter kommer 11 poliser in på affären, alla utom två går in på lagret och de två utanför vaktar dörren. Efter ett tag så hörs höga skrik som håller på i ungefär en minut. Min kompis frågar en av vaktpoliserna om han kan gå till fikarummet och det får han. När han öppnar dörren ser både han och jag att nu blöder båda snattarna i ansiktet och det är blod över stora delar av golvet.

Åsikter?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Busigt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dom har väl fått stryk av snuten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

inglorius:

Dom har väl fått stryk av snuten?

.....Ja

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Busigt

Ej klotter, radera ditt egna inlägg. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte säga att jag är förvånad direkt förutom att jag inte trodde man kunde skramla ihop 11 polismän i Västerås [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Ej klotter, radera ditt egna inlägg.

Min åsikt är ju att det var busigt av poliserna att slå på snattare [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

kan inte säga att jag är förvånad direkt förutom att jag inte trodde man kunde skramla ihop 11 polismän i Västerås

Eller hur. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Eller hur. [shake]

Intressant prioritering liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Du är ett troll.

Nä. [sad]
Det är ju ganska busigt att göra sådana saker när man är polis [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Nä.
Det är ju ganska busigt att göra sådana saker när man är polis

Är någonting allvarligt för dig? :C


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

självförsvar [rolleyes]
eller nä, vetefan.


   
SvaraCitera

Tänkte säga anmäl händelsen. Vilket skämt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dekadent:

Är någonting allvarligt för dig? :C

Jag har nog blivit för avtrubbad av samhället, polisövergrepp förvånar mig icke längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

honolulu:

Tänkte säga anmäl händelsen. Vilket skämt.

mm

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Nintendo:

Jag har nog blivit för avtrubbad av samhället, polisövergrepp förvånar mig icke längre.

Så verkar det vara för alla. Men vissa verkar tycka att det är helt i sin ordning också.


   
SvaraCitera

Tur att det inte var jag, då hade dom inte levt snattarna.


   
SvaraCitera