Aviseringar
Rensa alla

farligaste drogen?


Ämnesstartare

Vilken är den farligaste drogen som är lättast att överdosera så man avlider?


   
Citera

vaten


   
SvaraCitera

lr väntaa


   
SvaraCitera

jo vaten


   
SvaraCitera

Paracetamol, typ.


   
SvaraCitera

Hasch. Röker du en joint så dör du.


   
SvaraCitera

Ishtar:

Hasch. Röker du en joint så dör du.

fan ja som tänkte test..


   
SvaraCitera

o vrf ha ja inte vetat d innan???


   
SvaraCitera

Kukelikakan:

o vrf ha ja inte vetat d innan???

Det är en konspiration. Staten håller på att sprida cannabispropaganda så att alla ska börja röka. Man får lära sig i högstadiet osv. att cannabis är jättefarligt, men det är bara för att man ska börja med det i gymnasiet. Du vet, säger man till en fjortonåring att något är farligt så kommer han/hon göra det ändå, det har alltid motsatt effekt, och staten vet detta och använder sig av det i sina försök att förslava det svenska folket.


   
SvaraCitera

Ishtar:

Du vet, säger man till en fjortonåring att något är farligt så kommer han/hon göra det ändå, det har alltid motsatt effekt, och staten vet detta och använder sig av det i sina försök att förslava det svenska folket.

Att jag aldrig tänkt på detta innan, känner mig helt lost!
Men du är säker på att man dör om man röker???
För mina kompisr sa att d rökte sa d d för att va ccoola eller? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Kukelikakan:

Men du är säker på att man dör om man röker???
För mina kompisr sa att d rökte sa d d för att va ccoola eller? [bigsmile]

Vissa dör efter första jointen, andra håller på i flera månader och kanske t.o.m. år innan de faller av pinn. Men om du röker hasch så är det väldigt troligt att du kommer dö av det.

Kukelikakan:

För mina kompisr sa att d rökte sa d d för att va ccoola eller? [bigsmile]

Mm, det är också en taktik som staten använder sig av. Tycker ungdomar att nåt är coolt så sprids det jättesnabbt bland kompisgängen osv.


   
SvaraCitera

Ishtar:

Vissa dör efter första jointen, andra håller på i flera månader och kanske t.o.m. år innan de faller av pinn. Men om du röker hasch så är det väldigt troligt att du kommer dö av det.

Om jag röker grönt då är det samma dödlighet??

Ishtar:

Mm, det är också en taktik som staten använder sig av. Tycker ungdomar att nåt är coolt så sprids det jättesnabbt bland kompisgängen osv.

Oh shit, staten är smart. [censur]


   
SvaraCitera

Kukelikakan:

Om jag röker grönt då är det samma dödlighet??

Ungefär. Fast grönt, eller marihuana som det egentligen heter, kommer göra så att du får vanföreställningar också, som paranoia osv. Detta tillåter staten för att bygga upp en slags balans, för att göra det hela trovärdigt. Nån som röker grönt, som du kallar det, kanske listar ut vad staten har för sig, men man avfärdar dessa personer som galningar för att få själva konspirationen att verka för alltför otrolig för att vara sann för gemene man.


   
SvaraCitera

Aristoteles. Se upp för den. [no-no]


   
SvaraCitera

Ishtar:

Nån som röker grönt, som du kallar det, kanske listar ut vad staten har för sig, men man avfärdar dessa personer som galningar för att få själva konspirationen att verka för alltför otrolig för att vara sann för gemene man.

Så om jag röker grönt så kommer jag antingen dö eller hamna på psykhus? [shake]


   
SvaraCitera