Aviseringar
Rensa alla

Farligt..? Nej, jag är en normal tonåring!?


chipz:

Och alla ba: Har du inget smink? [surprised] GUD VAD DU SER ANORLUNDA UT. shiiiiiiiit......

när jag gjorde de kände en lärare inte igen mig först, en kille kände inte igen mig alls och hälsade inte tillbaks och en tredje frågade varför jag såg så blek ut.. (vilket egentligen är ganska konstigt eftersom det enda sminket jag använder är mascara och kayal, vilket ju inte påverkar min ansiktsfärg..)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad jobbigt [shake] skulle dö om jag inte fick vara lite skabbig ibland.. går gärna i mjukisbyxor och är osminkad bland folk typ. Däremot har jag fobi för att lukta svett. usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Jo, lite.

Okej, lite kanske. Men inte alls mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjölk:

Vad jobbigt skulle dö om jag inte fick vara lite skabbig ibland.. går gärna i mjukisbyxor och är osminkad bland folk typ.
Däremot har jag fobi för att lukta svett. usch.

Mitt självförtroende är ju typ på minus 763428720872362397842 också så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

farligt

B3ll4:

Du är bara mänsklig [y]

Beviset på att det ÄR farligt[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lol jag har ingen lägenhet[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Matilda1988:

Undviker att sminka mig så ofta som möjligt. Det är jobbigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hejkattunge:

Okej, lite kanske. Men inte alls mycket.

Att dessa "fjortisar" känner så beror nog inte bara på att dom är korkade, precis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Mitt självförtroende är ju typ på minus 763428720872362397842 också så..

mitt med,men mitt är så lågt att jag vet att d inte spelar nån roll om jag går ut skabb för d är ändå ingen som skulle tycka jag såg bra ut om jag fixade mig,så varför slösa den tiden,bara att dra en mössa över huvet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

d är ändå ingen som skulle tycka jag såg bra ut

Det tror jag nog. Men upp till dig 🙂

Hade det inte funnits någon standard, alla tjejer fick gå runt osminkade och ofixade SOM DE FLESTA KILLAR GÖR. Hade jag varit jävligt tacksam, har spenderat otroligt för många timmar till att fixa mig till ingen anledning. Varför är det bara tjejer som ska "uppfostras" av modeinstrin? Det är orättvist som fan, och det är killarna som tjänar på det? fuck the world.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Det är orättvist som fan, och det är killarna som tjänar på det?

Men sluta följ det då, egentligen ingen som tvingar dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OCH så otroligt många tjejer som mår skit för att de inte ser ut som alla supermodeller? Det är inte ens mänskligt att se ut så.
Okej, världen förändras inte för att jag klagar över det på ett forum, men det är så jag tycker iaf. Tror många här håller med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

Men sluta följ det då, egentligen ingen som tvingar dig.

Nej, men jag vill inte gå runt och se ut som en jävla retard och bli mobbad? Det är ju det man har att välja på..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mycket tards i den här tråden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

chipz:

Nej, men jag vill inte gå runt och se ut som en jävla retard

Det gör du antagligen inte. Vet dock inte hur du ser ut.

chipz:

bli mobbad?

Blir man mobbad för att man inte sminkar sig?[tard]


   
SvaraCitera