Aviseringar
Rensa alla

Fascismen i Europa


Ämnesstartare

Känns konstigt att detta inte är något som diskuteras som himla mycket, då fascismen i Europa är väldigt stor och växer sig ännu starkare. Jag menar man kan ju ändå känna sig glad att situationen i Sverige inte alls är på samma vis här som det är där.

Jag har pratat med mina vänner som har bott i Polen och inte klara det (han är svart) och han berätta allt möjligt (saker som jag har skrivit att jag var rädd för) och han har gått igenom, vilket fick han flytta hem igen och fortsätta utbildningen här istället. Så ni som tror att jag är rädd för ingenting har ju fel. Eller vad säger ni?


   
Citera
reben

vet inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

förjävligt 


   
SvaraCitera
mynona

det är bara att ge upp. vad ska man göra när man har helvetet vars man än vänder sigLedsen


   
SvaraCitera
mynona

du har rätt i allt, anura


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte märkt av det än.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
du har rätt i allt, anura

sarkasm?


   
SvaraCitera
mynona

Anura:

sarkasm?

uppgivenhet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

uppgivenhet

varför?


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
mynona

Anura:

varför?

för mycket elände


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Hos vanliga människor finns i regel inget intresse i att prat om obekväma saker, det kan ju skada den perfekta världsbilden, och vem vill må dåligt liksom....  Hade jag inte varit så korkad hade jag också valt att må bra istället fö ratt intresera mig för saker och ting..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anura:

otroligt hemskt

vadå hemskt det är jättebra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NEMI: Hade jag inte varit så korkad hade jag också valt att må bra istället fö ratt intresera mig för saker och ting..

anser du att man är korkad för att man intresserar sig gör sådana saker? 😛


   
SvaraCitera