Aviseringar
Rensa alla

fascist microsoft


Ämnesstartare

bögmicrosoft har gjort så man inte kan ladda ner nya demon om man inte betalar dom 500 spänn om året för xbox live guld [mad]

Och jag vill inte ha jävla bög live guld då jag inte spelar online på xb-live då det bara är massa snoriga skitungar som har micken på så man hör deras dumma föräldrar städa i bakgrunden och så fort man själv säger något får man inget svar alla som spelar på xbox live är mongon.

man måste vänta "ett par dar" innnan man får ladda ner demot, jävla bögfitta [mad]

Nån mer som är stört arg på deras sätt att försöka kräva pengar från sina kunder?

Jävla bögamerikaner, varken nintendo eller sony gör likadant...


   
Citera
Ämnesstartare

Förstår inte ens vad det är du menar.
[shake]


   
SvaraCitera

Rösta fel sälj den


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ja, kött fifan! (Du röstade på detta alternativ)

Sälj skiten, microsoft förtjänar inte dina pengar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ja, kött fifan! (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

McLuver:

Ja, kött fifan! (Du röstade på detta alternativ)

Kött är gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Ja, kött fifan! (Du röstade på detta alternativ)

Fattar inte ens varför man skaffar ett från början. Hellre PS3 eller Wii.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Och jag vill inte ha jävla bög live guld då jag inte spelar online på xb-live då det bara är massa snoriga skitungar som har micken

Men snälla människa, säg att du inte menar allvar. Online är ju mer än halva nöjet med vissa spel och det berövar du dig själv på bara för att vissa människor med mick är en aning dryga?

McLuver:

Nån mer som är stört arg på deras sätt att försöka kräva pengar från sina kunder?

Nej, du är nog ganska ensam eftersom de flesta som äger en Xbox och är uppkopplade spelar online. Vi är vettiga nog att inte bry oss om skitsaker som en 12 årig med mick som man kanske har oturen att stöta på en gång om året.


   
SvaraCitera

Nate:

Vi är vettiga nog att inte bry oss om skitsaker som en 12 årig med mick som man kanske har oturen att stöta på en gång om året.

Kanske om du spelar en gång om året. Det finns alltid en liten skitunge som sitter och stör när du kör nyaste Failo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LitenPenis:

Kanske om du spelar en gång om året. Det finns alltid en liten skitunge som sitter och stör när du kör nyaste Failo.

Inte då. Beror väl i och för sig på vad du spelar men de enda gångerna jag haft problem med det är när jag spelat GTA IV och då var det inte svårare än att bara stänga av micen då den inte ens behövs i ett sånt spel.

Och visst är jag medveten om att det händer mer än en gång om året men det är knappast skäl nog att låta bli onlinespel. För det här problemet finns inte bara över Live utan även när du spelar PC,PS3 eller vad du nu gör och det skulle betyda att du undviker all form av onlinespelande och med tanke på att spelen blir allt mer onlinebaserade så är det ju synd att inte få ut max av dem bara för man stör sig på något som egentligen är en liten skitsak. Spelar man online med rätt personer så händer det aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Nej, fisk fifan! (Du röstade på detta alternativ)

Sälj ditt 360 och köp en dator[wink][rolleyes]


   
SvaraCitera

gratis guld på ps3 är ju knappast gratis. och 30 spänn i månaden är ju inte direkt mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera