Aviseringar
Rensa alla

fasiken tror att jag är skåning


Fasiken:

Trodde lite att de typ var nån gammal bild

[love]


   
SvaraCitera

Ja du ser lite skånsk ut, men noll dialekt. [bigcheers] Tror Fasiken var ganska packad. [cute]


   
SvaraCitera

haha
folk här på um tror också jag är skåning av något konstigt skäl [shake]


   
SvaraCitera

liten lady:

haha
folk här på um tror också jag är skåning av något konstigt skäl

du pluggar här huh? eller har jag fel för mig?


   
SvaraCitera

sarkasm:

du pluggar här huh? eller har jag fel för mig?

jo jag pluggar i skåne, men är långt ifrån skåning.


   
SvaraCitera

liten lady:

jo jag pluggar i skåne, men är långt ifrån skåning.

men då är det ju av det skälet iaf, haha


   
SvaraCitera

Cornucopia:

Tror Fasiken var ganska packad. [cute]

då har du inte sett mig så packad som ja brukar vara på säkra marker [blush][cute]


   
SvaraCitera

Fasiken:

då har du inte sett mig så packad som ja brukar vara på säkra marker [blush][cute]

Oj då, vågar man vara där då? [cute]


   
SvaraCitera

Cornucopia:

Oj då, vågar man vara där då? [cute]

Jaa, blir aldrig våldsam eller så [blush] Kanske lite drygare ton än sist men menar inget med det! Blir mest att jag bara ramlar o ramlar o ramlar [blush][cute]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Jaa, blir aldrig våldsam eller så [blush] Kanske lite drygare ton än sist men menar inget med det! Blir mest att jag bara ramlar o ramlar o ramlar [blush][cute]

Du var inte alls särskilt dryg sist, tvärtom, så det blir nog inget problem [bigcheers]. Låter lite jobbigt det där med att ramla hela tiden. [surprised]


   
SvaraCitera

Cornucopia:

Låter lite jobbigt det där med att ramla hela tiden.

Nog mer jobbigt för de som brukar ta hand om mig haha [wink] Själv så e ja i himmelen o ba e glad [badgrin]
Fast när man fått i sig lite för mycket så blire ju samma slut som för många andra [cry] Men lovar att du aldrig kommer behöver se mig nära så full [cute]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Men lovar att du aldrig kommer behöver se mig nära så full [cute]

Skönt att jag inte behöver se dig så full, jag är ju skeptisk mot alkohol som du vet och det låter lite oroande [surprised]. Du får komma utan sprit nästa gång så får vi ta dig till din glada himmel på nykter väg. [cool]


   
SvaraCitera

Cornucopia:

Du får komma utan sprit nästa gång så får vi ta dig till din glada himmel på nykter väg. [cool]

Nån gång så ska jag försöka men de vågar ja icke just nu 🙂 Vill inte sitta som den extreeeeeeeemt nervösa och blyga killen som inte vågar säga ett skit som i vanliga fall. Tur nog har ingen träffat mig nykter på um förutom EN [blush][cute]


   
SvaraCitera

Fasiken:

Nån gång så ska jag försöka men de vågar ja icke just nu 🙂 Vill inte sitta som den extreeeeeeeemt nervösa och blyga killen som inte vågar säga ett skit som i vanliga fall.

Vi håller tummarna för det. Tror inte du kommer vara så blyg när vi stämmer upp till sång! [bigcheers]

Fasiken:

Tur nog har ingen träffat mig nykter på um förutom EN [blush][cute]

Vem är det mån' tro? [surprised]


   
SvaraCitera