Aviseringar
Rensa alla

Fast i mellanlandning i 10h


Ämnesstartare

Japp, det är jag snart. Mitt flyg blev inställt och det går bara två flyg från min mellanlandning till slutdestination... Har redan suttit på Landvetter sen 2. Kul. Nej.

Sååå någon som har någon idé om vad man kan hitta på bär man är fast på en flygplats i 10h utan internet?? Orkar inte sitta och stirra in i väggen! Kom med idéer! Så blir jag glad[cute]


   
Citera

Onanera på toaletten.


   
SvaraCitera

Eller ta en fika.... fungerar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag brukar mest sitta och sucka, samt lyssna på musik. Jag har haft två mardrömsresor inom den senaste månaden, så jag känner med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

mardrömsresor

Det suger faktiskt...

Penstrokes:

Sitta och sucka, samt lyssna på musik

Typ exakt vad jag gör nu. Och första flyget har inte ens lyft än [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

whatever:

Det suger faktiskt...

Det gör det. Vad är din slutdestination?

whatever:

Typ exakt vad jag gör nu. Och första flyget har inte ens lyft än [tired]

Haha. Återkom när du blivit 22h försenad på den modesta sträckan Stockholm-Köpenhamn-Chicago-Orlando. [shake][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Penstrokes:

slutdestination

Italien[y]

Penstrokes:

22h försenad[/

Shiiet, nej tack[shake] fy fan skulle typ dö.. [tired]


   
SvaraCitera

Satt på flygplatsen i Nice i mer än 20 timmar en sommar. Minns inte riktigt vad jag gjorde. Läste, lyssnade på musik, läste franska tidningar, sov på en bänk.


   
SvaraCitera

På ~20 timmar hinner man ju ta sig in till stan och göra något roligare och ta sig tillbaka lagom till flyget, varför sitta och sucka där inne hela tiden? ;S


   
SvaraCitera

respons:

På ~20 timmar hinner man ju ta sig in till stan och göra något roligare och ta sig tillbaka lagom till flyget, varför sitta och sucka där inne hela tiden? ;S

För oss var det så att ingen visste när planet skulle lyfta. Det var en sak som gick sönder när planet skulle lyfta, så man var tvungen att skicka efter någon reparatör från Norge. Man visste varken när hen skulle vara på plats eller när reparationen skulle vara klar, så det var bara att vänta snällt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

På ~20 timmar hinner man ju ta sig in till stan och göra något roligare och ta sig tillbaka lagom till flyget, varför sitta och sucka där inne hela tiden? ;S

Det är vanligtvis så att man aldrig riktigt vet.


   
SvaraCitera

Sov. Eller bli full på taxfree-sprit, om du är lagd åt det hållet.


   
SvaraCitera

Capture:

För oss var det så att ingen visste när planet skulle lyfta.

Penstrokes:

Det är vanligtvis så att man aldrig riktigt vet.

Insåg det sen. :$ Flyger inte så ofta, är mest långfärdsbussar för min del.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Insåg det sen. :$ Flyger inte så ofta, är mest långfärdsbussar för min del.

Brukade vara så för mig med. Sen blev jag jetset. [cool]


   
SvaraCitera

Penstrokes:

Brukade vara så för mig med. Sen blev jag jetset. [cool]

Yeah, får se ifall jag får något heltidsjobb efter våren, då kommer jag också ha röven full av pengar (jämfört med nu åtminstone). [cool]

Edit: Fan vad jag hatar den här jävla bakgrunden i det här jävla subforumet.


   
SvaraCitera