Aviseringar
Rensa alla

Fast Lane


Ämnesstartare

ny musik!!

ÄNDRAT 2011-06-08 19:26


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fast lane switching lanes


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha fat lane


   
SvaraCitera

Image


   
SvaraCitera

Riktigt tung är den. Diggar att 5"9 och Em går ihop igen. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stampa:

Riktigt tung är den. Diggar att 5"9 och Em går ihop igen.

grymt! ja är jäkligt nice. deras skiva kommer ju den 14. har du hört nya låten "im on everytihng" då? tror den kom nu här om dagen. var jävligt bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jäkligt bra låt, ska bli kul att lyssna på hela skivan sen.
Ska även bli kul att se hur Yelawolf´s album blir..
Tycker Eminem kan använda sig av Royce som sidekick live, nu när proof är borta och kon artis är inget vidare på scenen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Jäkligt bra låt, ska bli kul att lyssna på hela skivan sen.
Ska även bli kul att se hur Yelawolf´s album blir..
Tycker Eminem kan använda sig av Royce som sidekick live, nu när proof är borta och kon artis är inget vidare på scenen.

å du kan grejer vad coolt! folk här kan aldrig nåt.

ja skivan lär ju läcka ut nu när som helst. lighters med bruno mars läckte nyss så snart är nog allt ute. ja jag längtar till yelawolfs album, han är inte så dålig faktiskt. ska bli coolt att se hur det blir med eminems hjälp

haha ja kon artist är lite för tjock och jobbig. royce har varit med eminem live förr vet jag. han borde hänga med nu. passar mycket bättre


   
SvaraCitera

Tungt bra denna låten 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mattias88:

Tungt bra denna låten 🙂

ja lätt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

å du kan grejer vad coolt! folk här kan aldrig nåt.

Jovars kan en del, har lyssnat på hiphop så långt jag kan minnas. Ja Lighters var grymt bra, blev förälskad i beatet. Bruno Mars passade väl kanske inte in så jättebra i mina öron men helt okej iaf. Yelawolf är grymt snabb i truten.

Kon Artis är inte så grym live, han är dock en bra producent. Det ska ju vara ett nytt D12 album på väg, kanske dröjer dock. Jo jag minns Rock City, det var tider det..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Jovars kan en del, har lyssnat på hiphop så långt jag kan minnas. Ja Lighters var grymt bra, blev förälskad i beatet. Bruno Mars passade väl kanske inte in så jättebra i mina öron men helt okej iaf. Yelawolf är grymt snabb i truten.

ja Lighters hade varit bättre utan bruno mars tycker jag, annars var dne låten jävligt bra. ja beatet var grymt, eminem som var producent för den tillsammans med nån mer eller så har jag för mig.

haha ja yelawolf kan vara rätt snabb ibland faktiskt. den låten han släppte fredagen den 13 i maj var grym, rätt creepy var den

ja som producent är han duktig men inte livet. han producerade ju till stor del hela Bad Meets Evil cden som läckte nyss och gjorde det bra tycker jag. nja lär vara ett tag kvar till det tror jag. Eminem är ju så upptagen nu med allt möjligt som ska komma först. haha ja det var på den gamla goda tiden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja Lighters hade varit bättre utan bruno mars tycker jag, annars var dne låten jävligt bra. ja beatet var grymt, eminem som var producent för den tillsammans med nån mer eller så har jag för mig.

Vi är överens på det mesta =) Japp, det var två till är också osäker på vilka men det var okända namn för mig.

hah ja den va grymm. Han kan nästan mäta sig med Twista, men bara nästan =) Kul med lite nya artister till Shady Records men jag saknar Obie Trice, sjukt underskattad!

Jo han gjorde många låtar där, hans bästa verk måste nog ändå vara P.I.M.P fast jag är visserligen inte så förtjust i låten men beatet är nice. Ja det lär säkert dröja som du säger, jävligt upptagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Vi är överens på det mesta =) Japp, det var två till är också osäker på vilka men det var okända namn för mig.

haha nice. ja jag hade inte heller hört talas om dem

haha ja bara nästan. ja kul att de tar shady records seriöst nu och förösker bygga upp det igen. ja jag håller med dig igen. obie trice är jävligt underskattad, tråkigt som fna att han stack. längtar dock jävligt mycket till hans nya album, ska bli spännande. är ju kul iaf att han och eminem inte är ovänner och så utna fortfarande jobbar med varandra

haha var han producent för 50 cents P.I.M.P? visste jag inte. alltid gillat det beatet fast ja som du säger så är inte låten så fantastiskt. ja han gör mycket nu, kanske tom borde ta det lite lugnt så han inte går tillbaka till alla drogerna. aja får väl se vad som händer


   
SvaraCitera