Aviseringar
Rensa alla

Fast Lane


Ämnesstartare

Ja absolut, ja ska bli kul att höra hans nya album och hoppas att det blir bra men hade ändå hoppats att han hade stannat då vi haft ett tredje album redan nu.

Ajjemen, jag tror nog inte han kommer gå tillbaks till det någonsin men man vet ju aldrig. Om han tyvärr skulle göra det skulle det innebära kass musik aka Encore som är rena skräpet fast Mockingbird står vid sidan som ett mästerverk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nice nice..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Ja absolut, ja ska bli kul att höra hans nya album och hoppas att det blir bra men hade ändå hoppats att han hade stannat då vi haft ett tredje album redan nu.

ja hade han stannat hade det redje släppts för ett bra tag sen men aja. hans andra var ju rätt kasst men första cheers är grymt! får se hur det nya blir

rocafellan:

Ajjemen, jag tror nog inte han kommer gå tillbaks till det någonsin men man vet ju aldrig. Om han tyvärr skulle göra det skulle det innebära kass musik aka Encore som är rena skräpet fast Mockingbird står vid sidan som ett mästerverk.

nej jag tror och hoppas inte det men man vet ju aldrig. droger är besvärligt. ja ett nytt encore vill man inte ha, lätt hans sämsta album. har väl 3 låtar jag gillar i yellow brick road, like toy soldiers och mockingbird.

S3ON:

Nice nice..

[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

musikvideo till låtne nu också!!! asrolig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

ja hade han stannat hade det redje släppts för ett bra tag sen men aja. hans andra var ju rätt kasst men första cheers är grymt! får se hur det nya blir

Ja Cheers var bra mycket bättre, gillar ett par stycken låtar iaf ifrån andra skivan.

patrick bateman:

nej jag tror och hoppas inte det men man vet ju aldrig. droger är besvärligt. ja ett nytt encore vill man inte ha, lätt hans sämsta album. har väl 3 låtar jag gillar i yellow brick road, like toy soldiers och mockingbird.

Ja verkligen, Relapse var heller ingen höjdare men dock bättre än Encore. Lite komiskt ändå får jag säga att en artist kan sopa banan av alla andra rappare och vid ett annat kan han vara så usel så kräkreflexen reagerar.

patrick bateman:

musikvideo till låtne nu också!!! asrolig!

Den va fett grym, vilken jävla jobb det måste varit och göra den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Den va fett grym, vilken jävla jobb det måste varit och göra den.

Tänkte precis tvärt emot[tard] Kan ju ej ha tagit mer än 1 timme att spela in och sen har några praktikanter lagt några timmar på å göra animationerna[crazy]
Helt ok låt dock. Men tyckte inte det var något speciellt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Panda:

Tänkte precis tvärt emot[tard] Kan ju ej ha tagit mer än 1 timme att spela in och sen har några praktikanter lagt några timmar på å göra animationerna[crazy]

Inspelningen gick säkert fort, tänkte mest på effekterna och synkningen och när jag skriver ett jävla jobb så betyder inte det tidsmässigt utan måste varit ett jäkla pillande och få in allt. Kan ju också vara jag som har en dålig uppfattning om sådant här, kanske finns smidig programvara som gör det mesta jobbet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Ja Cheers var bra mycket bättre, gillar ett par stycken låtar iaf ifrån andra skivan.

ja den andra har några bra men cheers är klassikt

rocafellan:

Ja verkligen, Relapse var heller ingen höjdare men dock bättre än Encore. Lite komiskt ändå får jag säga att en artist kan sopa banan av alla andra rappare och vid ett annat kan han vara så usel så kräkreflexen reagerar.

haha relapse gillade jag faktiskt. vissa låtar som var riktigt pinsamma hade det men tyckte bättre om den än encore och recovery. haha ja lite komiskt men också lite knepigt. synd är det att han ibland gör såna löjliga onödiga låtar istället för att göra seriösa och bra grejer när han kan det

rocafellan:

Den va fett grym, vilken jävla jobb det måste varit och göra den.

haha ja fan den var stencool. ja lilla jobbet de la ner på den. rätt coolt

Panda:

Tänkte precis tvärt emot Kan ju ej ha tagit mer än 1 timme att spela in och sen har några praktikanter lagt några timmar på å göra animationerna
Helt ok låt dock. Men tyckte inte det var något speciellt.

så enkelt kan det väl inte ha varit? aja jag diggar vidoen iaf [bigcheers] är huvudsaken


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Musik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha relapse gillade jag faktiskt. vissa låtar som var riktigt pinsamma hade det men tyckte bättre om den än encore och recovery. haha ja lite komiskt men också lite knepigt. synd är det att han ibland gör såna löjliga onödiga låtar istället för att göra seriösa och bra grejer när han kan det

Jag gillar ett par stycken låtar på Relapse absolut men jag föredrar ju också Eminems seriösa sida och den finns inte mycket utav på Relapse =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Jag gillar ett par stycken låtar på Relapse absolut men jag föredrar ju också Eminems seriösa sida och den finns inte mycket utav på Relapse =)

haha svårt att säga om relapse var seriöst eller inte. visst finns vissa fjantiga låtar men horrorlåtarna som 3am, stay wide awake och same song & dance är inte så oseriösa tycker jag iaf. jag tyckte hela ideen med relapse var cool. horrorgrejen och hans accent och allt. var annurlunda

men jag hade velat ha fler låtar som deja vu. den är grym!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha svårt att säga om relapse var seriöst eller inte. visst finns vissa fjantiga låtar men horrorlåtarna som 3am, stay wide awake och same song & dance är inte så oseriösa tycker jag iaf. jag tyckte hela ideen med relapse var cool. horrorgrejen och hans accent och allt. var annurlunda

Jo visst dem är seriösa och finns fler, men även om han har ett seriöst budskap bakom det hela då larvar han sig ändå som i My Mom där han betonar orden i en förlöjlad röst som han kör med ibland..

Beautiful är dock bäst på skivan, deja vu kan jag tyvärr inte hålla med om. Men vafan alla gillar ju olika. Är Eminem favoriten eller vad lyssnar du mer på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Jo visst dem är seriösa och finns fler, men även om han har ett seriöst budskap bakom det hela då larvar han sig ändå som i My Mom där han betonar orden i en förlöjlad röst som han kör med ibland..

haha my mom älskar jag. tycker den är grym. tar ett uttjatat, sorligt ämne och gör det jäkligt roligt. jag tycker mer att crack a bottle, bagpipes from baghdad, we made you, old times sake är låtarna som förstör. han borde bytat ut de låtarna med bonuslåtarna my darling och careful what you wish for och cissa från relapse: refill så hade det bliviy mycket bättre.

rocafellan:

Beautiful är dock bäst på skivan, deja vu kan jag tyvärr inte hålla med om. Men vafan alla gillar ju olika. Är Eminem favoriten eller vad lyssnar du mer på?

haha beautiful är jag inte så förtjust i. den är fin men inte så bra. deja vu tycker jag är mästerlig. haha ja smaken är ju olika

jo eminem är ju favoriten och som fick mig in i hiphop men klart man lyssnar på annat också men inte lika seriöst.

lyssnar väl mycket på gammalt dr. dre, nwa, biggie, 2pac och så nytt som kanye, game, jay-z, 50 cent, d12, slaughterhouse, obie trice, yelawolf typ. är väl det jag lyssnar mest på. blev kanske för mycket

dudå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha my mom älskar jag. tycker den är grym. tar ett uttjatat, sorligt ämne och gör det jäkligt roligt. jag tycker mer att crack a bottle, bagpipes from baghdad, we made you, old times sake är låtarna som förstör

Jo rolig är han aboslut, det tänker jag inte förneka. Men hans talang kommer ju fram mer i seriösa låtar åtminstone.

patrick bateman:

han borde bytat ut de låtarna med bonuslåtarna my darling och careful what you wish for och cissa från relapse: refill så hade det bliviy mycket bättre.

Det kan jag hålla med om, gillar verkligen Music Box..

patrick bateman:

lyssnar väl mycket på gammalt dr. dre, nwa, biggie, 2pac och så nytt som kanye, game, jay-z, 50 cent, d12, slaughterhouse, obie trice, yelawolf typ. är väl det jag lyssnar mest på. blev kanske för mycket

Nice! Gammal hiphop går inte få nog av, lyssnar mycket Dr Dre men framförallt Nas. När det kommer till lite nyare blir det mest Kanye West då han är min favorit men också Game, Kid Cudi, Obie Trice, Raekwon, Jay-Z. 50 Cents Get Rich Or Die Tryin är ett masterpiece men sen gick det utför så gillar inte hans nyare album, hans nästa kan dock bli intressant då han satsar på att toppa just det. Måste även säga att Game är grymt bra och borde vara större än vad han är..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

rocafellan:

Jo rolig är han aboslut, det tänker jag inte förneka. Men hans talang kommer ju fram mer i seriösa låtar åtminstone.

jo det är klart. han är som bäst när han är seriös men vissa roliga låtar gillar jag mycket som my mom. dock inte fack eller just lose it. såna är bara löjliga

rocafellan:

Det kan jag hålla med om, gillar verkligen Music Box..

åja music box är grym!

rocafellan:

Nice! Gammal hiphop går inte få nog av, lyssnar mycket Dr Dre men framförallt Nas.

haha nej det blir aldrig gammalt. nas var aldrig min favorit, vissa grymma låtar dock på albumet illmatic. kid cudi är jag inte heller så förtjust i. ja get rich or die trying är jäkligt grymt, tråkigt att det bara gåt neråt efter det men jag har hopp om hans nya! ja game är rätt underskattad tycker jag. känns som han försvann lite efter bråket med 50 och det. men hans nya verkar bli grymt! nu har han ju dr. dre med sig igen också. låten rough med yelawolf är jävligt bra


   
SvaraCitera