Aviseringar
Rensa alla

fast på landet och har så tråkigt att jag skrev en låt, vill ha det roligt!


Ämnesstartare

Låten:

Moderater kommer in genom dörren säger "va fan nu ska nu ska vi slå er på snorren!" men då tar jag fram mitt gevär och säger "va fan grabbar lämna min affär!"

moderater mo mo derater, ska alltid bomba med granater! piss piss pissmoderat, jag ska ge dig ett eget handfat!

När moderaterna gick ut så kom det inte en jävla snut, jag sa bajs på dig haha ha va gay då sa han "nä nu jävlar" och drog fram sin batong, men då höjde jag min penis och han smaka på min fjong [wink]

snu snu snu snutjävlar, ska alltid vara med och tävla! skit skit skitsnut, kan dom aldrig bara ta slut?

Sen in genom dörren kom en pensionär hon sa "va äre som händer här!? jag hör en massa oväsen men akta dig för framtiden"

Jag sa "öh vadå", sen vet ni vad hon fick smaka på? [wink]

min min min penis, ska alltid vara så envis! kuk kuk kuk på dig, även fast du är en gammal shey!

Nu tänker ni va e grejen och då säger jag att slå ner tjejen, men sanningen är att jag egentligen inte är så här, men i mina tankar är det svart och jag somnar med gråten i kudden varje natt


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

je mig jerna kretik så ja blir bettre


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

låt 2 in änglish:

when i was a man, you was my right hand, but then you cut it off and it hurt so bad oh so bad

then when i walked home from school, i didnt think it was cool, cause im eighteen but eleven in my mind

oh yeah yeah dont you know that for show i eat a bow then you go and i say no [sad]

why oh why did you go, and why oh why did it snow?

it was july in my mind but in real life it was winter so i was surprised to sea a polar bear in the middle of the street and i said oh no he must have rymd from skansen

then he killd me and i died


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har verkligen talang! Men tänk på att göra lite stavfel också[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borgarsvin kåmmer in gemnom min dörr ja säger de här har la hänt förr?

de säger NÄ ja säger BLÄ sen tar ja mitt gevär och låter dom leva som de lär

hahahahah ja döda en snut hahahahah de va kul hahahahah ja döda en snut hahahaha sug min kuk

du samlar bomber nog åt borgaras, men en dag tappa ja min vas, ur den kom vatten ja "vem ska straffas jo katten!" så ja tog han å stoppa han i en mixer

mjaaajmaaaumjaaau lät den sen fick jag dålit samvete


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var en gång en ung man som hette Rickard, han var en ytterst trevlig ung man med glimten i ögat och ett leende på läpparna. Men det världen inte visste var att Rickard var hemsk och ond, han var nämligen galen.

Han bodde tillsamans med sin lilla fästmö som älskade honom mest i hela världen, men det hon inte visste var att Rickard onanerade vid tanken av henne utklädd till en säl.

Rickard var nämligen ingen vanlig människa, eller det var han på utsidan, men på insidan var han en säl. En mycket sjuk och vidrig Säl.

En dag kom hans lilla fästmö hem från jobbet, "Hallå? Rickard? Var är du? [smile]" sa hon med en glad min. Och ner för trappan klev Rickard iklädd en sälkostym.

"Du och jag ska inte bo här längre, vi hör inte hemma här, vi ska bo i havet" sa han

"Öh nej? Varför? Är du cp? [shake]"

Rickard log sitt snirkliga leende och nickade energiskt. Han kastade fram en säldräkt till sin lilla fästmö "ta på dig den, och följ med mig ut på ett liv i havet, annars är det slut mellan oss!".

Hon tog på sig säldräkten som satt bekvämt, och hon och Rickard ställde sig vid stranden och simmade ut i havet. Och ännu lever dom där, lyckliga i alla sina dagar tills dom klubbades ihjäl av en galen norrman.

Slut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar ej låg respons på mina två låtar och short story [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[love][love][love][love][love][love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tycker rickard är fult namn och bör bytas ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

tycker rickard är fult namn och bör bytas ut.

Är på en vidrig människa, så han får heta så [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moderater kommer in genom dörren säger
"va fan nu ska nu ska vi slå er på snorren!"
men då tar jag fram mitt gevär och säger
"va fan grabbar lämna min affär!"

moderater mo mo derater
ska alltid bomba med granater!
piss piss pissmoderat
jag ska ge dig ett eget handfat!

När moderaterna gick ut så kom det inte en jävla snut,
jag sa bajs på dig haha ha va gay
då sa han "nä nu jävlar" och drog fram sin batong
men då höjde jag min penis och han smaka på min fjong

snu snu snu snutjävlar
ska alltid vara med och tävla!
skit skit skitsnut
kan dom aldrig bara ta slut?

Sen in genom dörren kom en pensionär
hon sa "va äre som händer här!?
jag hör en massa oväsen men akta dig för framtiden"

Jag sa "öh vadå", sen vet ni vad hon fick smaka på?

min min min penis
ska alltid vara så envis!
kuk kuk kuk på dig
även fast du är en gammal shey!

fixade "outline:n" på texten [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Är på en vidrig människa, så han får heta så [sad]

man är inte vidrig bara för man är en säl.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

man är inte vidrig bara för man är en säl.

neh men han tvingade sin tjej att bli en säl fast hon egentligen var människa sen dog dom lixom! [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

neh men han tvingade sin tjej att bli en säl fast hon egentligen var människa sen dog dom lixom! [shake]

de dog ju lyckliga [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hjortpojken:

de dog ju lyckliga

Är jag som hittat på Rickard jag bestämmer om han är ond eller inte!!! [cry]


   
SvaraCitera