Aviseringar
Rensa alla

Fasta eller detox?


Ämnesstartare

TZ Arietis:

Eller pratar du om att rena din kropp? Jag förstår inte riktigt.

jaja.. båda då... min själ(kropp å sinne)

TZ Arietis:

lol, då får du väl fan känna efter själv. Tror inte att någon här har sådan insyn i ditt psyke att han eller hon kan avgöra huruvida du kommer förstöra den otroliga effekten som du får av att inte äta på jättelänge genom att ta vitamintabletter.

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

jaja.. båda då... min själ(kropp å sinne)

Själen, om det nu finns något sådant, är ju snarare motsatsen till kroppen...


   
SvaraCitera

nej du får inte äta vitamintabletter när du fastar. (om du syftar på Ramadan annars vet jag inte vad det är för fasta du snackar om [confused] )

invisible:

Alltså räknas det som att man fastar om man bara dricker rotfrukt/grönsaks-gegga(

nej ! man får inte ens dricka vatten.
om du är ute efter att gå ner i vikt så kan du ju skippa att göra/inte göra vissa saker bara för att det ska kallas "fasta", och bara äta nyttigt helt enkelt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

vill göra det för att rena mitt sinne

och på vilket sätt tror du att din hjärna skulle börja fungera bättre för att din kropp får ett väldigt stort underskott på energi? XD Dold text: hahaha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

nej du får inte äta vitamintabletter när du fastar. (om du syftar på Ramadan annars vet jag inte vad det är för fasta du snackar om [confused] )

Ok

kimberlyjoness:

nej ! man får inte ens dricka vatten.
om du är ute efter att gå ner i vikt så kan du ju skippa att göra/inte göra vissa saker bara för att det ska kallas "fasta", och bara äta nyttigt helt enkelt...

aha... jag ska fasta så helhjärtat som det går

postis_per:

och på vilket sätt tror du att din hjärna skulle börja fungera bättre för att din kropp får ett väldigt stort underskott på energi? XD Dold text: hahaha

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

[mad]

haha vad?[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera