Aviseringar
Rensa alla

Fastvuxen förhud??


Ämnesstartare

jag kan inte runka mig till en utlösning eller några särkilt sköna orgasmer. Har upptäckt att en lten bit av förhuden är fastvuxen i ollonet, förhuden går bara att dra ner 10% någon som vet något om detta??[blush]


   
Citera

asfaltsmaskin:

någon som vet något om detta??[blush]

ja nu vet jag allt jag behöver och vill veta


   
SvaraCitera

asfaltsmaskin:

jag kan inte runka mig till en utlösning eller några särkilt sköna orgasmer. Har upptäckt att en lten bit av förhuden är fastvuxen i ollonet, förhuden går bara att dra ner 10% någon som vet något om detta??[blush]

Hur gammal är du? Förhuden skall lossna av sig själv i och med puberteten och inte sitta fast - däremot kan den ibland vara för trång, fimosis, för att kunna dras ned över hela ollonet. Det är något som man kan åtgärda om man går till doktorn eller en ungdomsmottagning.


   
SvaraCitera

min satt också fast men inte lika mycket som dig. ett slit, lite blod och en vecka senare var det bra [y]


   
SvaraCitera

Vet inte hur det ser ut med träna på att dra tillbaka den!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att förhuden sitter fast eller är trång är inget som hindrar sköna orgasmer/utlösningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ajajaj[cry] och jag är inte ens kille [chocked]


   
SvaraCitera

asfaltsmaskin:

jag kan inte runka mig till en utlösning eller några särkilt sköna orgasmer. Har upptäckt att en lten bit av förhuden är fastvuxen i ollonet, förhuden går bara att dra ner 10% någon som vet något om detta??

detta kan lösa sig utan nån större insatts ...fortsätt leka med snoppen och så tycker jag att du går till en ungdomsmottagning och så får dem titta på den och göra en proffsig bedömning [smile]


   
SvaraCitera

hmm min brukade typ sitta fasst när jag var mindre ... gjorde typ ont att dra bak den och så..
men nu har jag inga alls problem med det...

Hur gammal är du btw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera