Aviseringar
Rensa alla

Fått kinesiska presenter


Paseo
Ämnesstartare

från ebaysäljare som ursäkt för problem med china post. fattar inte alls vad det är dock och det står bara på kinesiska. spiralgrejen kan man kanske lista ut vad det är åtminstone men inte hur man använder den å den andra karbaresaken fattar jag inget av. alla instruktioner är på kinesiska. tror jag. det är i alla fall inte thailändska vilket är synd. känner en hel uppsjö med thailändskor.

nåja är det någon som fattar vad skiten är alt kan kinesiska så skitbra annars får jag väl slänga skiten. ser er som min enda utväg gratulerar.

24m6dzr.jpg

24g8tie.jpg

2moukw6.jpg


   
Citera

fick också någon grej man skulle hänga på väggen för längesen. den lockar lycka och driver bort otur. gulligt!

ser ut som en flätgrej


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

sen om någon kunde citera in aristoteles vore det bra vet ej hur man gör detta märker jag


   
SvaraCitera

pma aristoles. har för mig att hans fru är kinesiska.


   
SvaraCitera

mhm så hade du redan skrivit om honom AJA


   
SvaraCitera

Vad beställde du då från början då?


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

dazed:
Vad beställde du då från början då?

en kjol som kom efter 2 månader så fick jag förlåtpresent


   
SvaraCitera

Paseo:
från ebaysäljare som ursäkt för problem med china post. fattar inte alls vad det är dock och det står bara på kinesiska. spiralgrejen kan man kanske lista ut vad det är åtminstone men inte hur man använder den å den andra karbaresaken fattar jag inget av. alla instruktioner är på kinesiska. tror jag. det är i alla fall inte thailändska vilket är synd. känner en hel uppsjö med thailändskor.

nåja är det någon som fattar vad skiten är alt kan kinesiska så skitbra annars får jag väl slänga skiten. ser er som min enda utväg gratulerar.

24m6dzr.jpg

24g8tie.jpg

2moukw6.jpg

Jag är ledsen, men jag tycker det ser ut som japanska(dock används många kinesiska tecken i japanskan).

Det är inte mandarin iafTumme upp


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag är ledsen, men jag tycker det ser ut som japanska(dock används många kinesiska tecken i japanskan).

Det är inte mandarin iafTumme upp

Ledsen du har ingen aning om vad det är för nåt då alltså?


   
SvaraCitera

Paseo:

en kjol som kom efter 2 månader så fick jag förlåtpresent

Tänker att det torde vara något relaterat


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Jag känner en kinesisk kvinna men hon är så himla jobbig och pratar 0 svenska samt engelska som låter samma som kinesiska när hon uttalar det så fattar ändå inget GA BA CAAAA = go by car


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

fast just fan måste ju känna en japan nu

det gör jag ej


   
SvaraCitera

Paseo: du har ingen aning om vad det är för nåt då alltså?

Kan tyvärr inte läsa ett dugg japanskaRodnar


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

aristoteles:

Kan tyvärr inte läsa ett dugg japanskaRodnar

fan det va säkert därför dom skicka det till mig, dom fatta väl inte heller va man ska ha skiten till pga dom är ju kineser
ska inte ge så fin feedback nu som jag tänkt


   
SvaraCitera

Paseo: fan det va säkert därför dom skicka det till mig, dom fatta väl inte heller va man ska ha skiten till pga dom är ju kineser

Kineser kan nog utröna vad det är pga: de använder mycket samma tecken. Japanska kommer från kinesiska 🙂

Från det lilla jag kan utröna så är det något typ av hårspänne :S


   
SvaraCitera