Aviseringar
Rensa alla

Fått ont efter han pullat mig


Ämnesstartare

Hej! Min kille pullade mig igår flertal gånger. Första gångerna kändes de inget efteråt, vi tog de lugnt å mjukt. Jag va väldigt avslappnad. Men idag när vi vaknade pullade han mig igen, men denna gången gjorde de ont efteråt. De kändes vid slidöppningen, känner mig lite öm typ. Sen senare fick jag ont i nedre delen av magen. Vi har inte haft sex. Är orolig att de är något farligt...


   
Citera
Ämnesetiketter
gRowl

Om du tror du är gravid skulle jag inte tro att du är det eftersom det gör inte ont bara sådär om du är det. Vänta några dagar, fortsätter det göra ont så kan du prata med någon.


   
SvaraCitera

Det är sannolikt ingen fara och går nog över. Men ta absolut upp det med killen om det är han som är osmidig.


   
SvaraCitera

Låter som du inte va tillräckligt våt och fick skavsår 


   
SvaraCitera

Låter inte som något farligt, men ta det lugnt ett litet tag och låt det läka


   
SvaraCitera
time
 time

Jag tror inte att smärtan i nedre delen av magen har med själva pullandet att göra. Det är nog bara ett trist sammanträffande. Att du är öm däremot är en annan sak, låt fiffin vila några dagar och känn efter själv om du är öm eller inte. Att fortsätta föra in saker i slidan när man är öm och har ont kan orsaka vaginism, så det är väldigt viktigt att du väntar tills du är helt säker på att det känns bra. 


   
SvaraCitera