Aviseringar
Rensa alla

Fattar ingenting


Ämnesstartare

Kollade igenom mina kontoutdrag så hittar jag en på -90 kr ifrån mitt kort som heter typ "Värmlandsnytt".. alltså en tidning!! Jag har inte köpt någonting ifrån en tidning och jag har aldrig varit i värmland typ XD Fattar ingenting. Tror ni någon har fått nys om mitt kort? Men klumpigt att använda det till att köpa saker från en tidning lol? Är det några kända affärer som går under konstiga namn eller vaaa.. Tror ni man kan ringa min bank och få mer info om det?


   
Citera

Bäst att du kollar det med banken så det inte dras ut mera pengar..
Om du kanske har något speciellt kort kanske det dras ut en summa varje månad..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har inte lånat det till nån som skulle åka och handla eller något sånt? Annars lär det vara bra att kolla upp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Klart att du ska kontakta banken[shake]
De kan kolla var kortet användes då, har jag för mig.


   
SvaraCitera
Keeper

Lounge fact:

"Värmlandsnytt"

Låter spontant som ett riktigt kap.
Du borde nog kontakta din bank.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså beloppet och datumet stämmer exakt överens med en beställning jag gjorde ifrån en piercingsida kom jag på, märkligt att de går under ett sådant namn X).. lär förvirra många


   
SvaraCitera

Lounge fact:

lär förvirra många

Jag är förvirrad nu. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Jag är förvirrad nu. [shake]

Okej.. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

Alltså beloppet och datumet stämmer exakt överens med en beställning jag gjorde ifrån en piercingsida kom jag på, märkligt att de går under ett sådant namn X).. lär förvirra många

Man blir alltid lika fundersam när de har konstiga namn på kontoutdragen. En gång när jag hade parkerat i stan och betalat med kortet så stod det "<stadens> trädgård" vilket gjorde mig fundersam i ett par minuter.

Trodde först jag köpt ett träd eller något [sad]


   
SvaraCitera