Aviseringar
Rensa alla

Fattar ingenting. Är han intresserad eller bara dum?


Ämnesstartare

zIGGE:

varför headswithroll när headswillroll inte är upptaget :/

kanske var upptaget när jag ville heta så?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

är han osäker på något så simpelt som om han tycker om någon eller ej så har han troligtvis betydligt mer omfattande problem med sitt liv. så ja

inte vet jag, han kanske inte vet hur han ska hantera det. kan ju inte döma honom förrän jag har träffat honom irl.


   
SvaraCitera
zIGGE

headswithroll:

kanske var upptaget när jag ville heta så?

perhaps. Inte så intressant att veta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

perhaps. Inte så intressant att veta.

varför undrade du då?[crazy]


   
SvaraCitera
zIGGE

headswithroll:

varför undrade du då?

För att jag var nyfiken.


   
SvaraCitera

honolulu:

Läste igenom hela av någon anledning, och det du i princip sitter och berättar är om vilken otur ni har haft med träffplaneringen..

Haha ja, tänkte det också. En hel roman för att förklara något så enkelt.

headswithroll:

Jag tror han vill det, men vågar inte säga det i nyktert tillstånd. eller så vill han att jag ska ta intiativet. har ju ingen aning om han är singel, men med tanke på det erbjudandet som jag fick förra helgen som löd ungefär; ska vi träffas? aka ska vi ligga?

Öhm, jag vet inte vad den där snubben tänker. Lättast är nog att fråga, även om det e leskiiitt.


   
SvaraCitera

Osäker och dum kanske.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Haha ja, tänkte det också. En hel roman för att förklara något så enkelt.

jag tänkte att det behövdes lite detaljer för att få bättre perspektiv på det hela 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Öhm, jag vet inte vad den där snubben tänker. Lättast är nog att fråga, även om det e leskiiitt.

Och hur fan frågar man det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SlitMinSjälITrasor:

Osäker och dum kanske.

Kanske. han kan lite gärna vara oerfaren kring ämnet "från facebook till att träffas IRL"


   
SvaraCitera

headswithroll:

Känner mig så sjukt confused.

http://ungdomar.se/forum.php?thre​ad_id=284375


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

http://ungdomar.se/forum.php?thre​ad_id=284375

tack. men nu har vi ju inte träffats än! det är väl det själva tråden handlar om


   
SvaraCitera

headswithroll:

Och hur fan frågar man det?

Beror på person och situation. Men du kan ju testa att fråga när ni båda är nyktra om han vill träffas.
Vill han inte det utan att förklara sig så är han nog inte så intresserad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krasch:

Beror på person och situation. Men du kan ju testa att fråga när ni båda är nyktra om han vill träffas.
Vill han inte det utan att förklara sig så är han nog inte så intresserad.

Det skrev jag ju. Då skrev han att det vore trevligt. Kan det vara så att han är blyg för att träffa mig nykter första gången?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har det på känn att det är något helt nytt för honom bara. som att det var allra första någon tjej la till honom som han inte kände sedan innan. som att han tänkte "varför skulle hon...? jag är väl ingen speciell.". känns som att han inte har en aning om hur han ska ta situationen. först tyckte han det var konstigt, men sen var det som att han ändrade åsikt helt när vi började snacka, och allra helst när han började skriva till mig. känner mig helt borta i rymden, fattar ingenting.


   
SvaraCitera