Aviseringar
Rensa alla

Fattar inte..


Ämnesstartare

Asså fattar verkligen inte folk som kan va så tråkiga ligg.
Jag skulle kalla mig själv ett jävligt roligt ligg även om jag ksk inte är bra.
Även under ett one night stand skulle jag lätt suga/slicka h*n, prata dirty ellee hålla på me sexleksaker (osv) och bara göra allt för att det ska bli äventyrligt och extra skönt för h*n. 
Kan nån förklara hur folk som bara har normalt tråkigt sex?


   
Citera
Ämnesetiketter

vad du tycker är tråkigt är vad någon annan tycker är sexigt. sen vadå, oralsex och dirty talk är ju typ så vanilla det bara går? kallar du det äventyrligt? 

hade garvat rakt i ansiktet på det one night stand som viftat med sexleksaker efter fem minuter


   
SvaraCitera

Vad är det du inte förstår? Folk gillar olika saker, är det konstigt?


   
SvaraCitera

Ettanvändarnamn:
Vad är det du inte förstår? Folk gillar olika saker, är det konstigt?

Tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ettanvändarnamn

wineing 

Men asså jag menar dom som inte ens dirty talkar eller har oralsex. Som bara har som mål själva sexet. Mit mål är att min sexparnet ska njuta så mkt som helst och skulle göra allt för det. Men förstår mig inte på folk som bara gör det för sexets skull asså visst det är Nice och så men det verkar så tråkigt.

Och jag fattar att alla gillar olika men det känns så tråkigt bara.. 


   
SvaraCitera

Donkeking: Men asså jag menar dom som inte ens dirty talkar eller har oralsex.

alltså, alla gillar inte oralsex. vet inte hur det är med dig men jag har hellre inte oralsex alls än att ta emot dåligt oralsex. man ska veta vad man pysslar med, och det är jävligt sällan ett ONS kan det, sånt kommer med kommunikation och erfarenhet. 

förstår inte vad du menar med "folk som bara gör det för sexets skull". oralsex och smeksex är också sex?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

wineing:

alltså, alla gillar inte oralsex. vet inte hur det är med dig men jag har hellre inte oralsex alls än att ta emot dåligt oralsex. man ska veta vad man pysslar med, och det är jävligt sällan ett ONS kan det, sånt kommer med kommunikation och erfarenhet. 

förstår inte vad du menar med "folk som bara gör det för sexets skull". oralsex och smeksex är också sex?

Jag uppfattar oralsex mer för att man verkligen vill att den andra ska njuta. Och man lär sig ju inte om man inte får prova? Inte som att tjejer kan svälja kuk ordentligt utan att övat flera gånger först. Och jag har aldrig fått nå bra oralsex och fan inte som jag klagar på det även killar måste testa sig fram och lära sig.

Men det känns iaf som att killar bara är så inriktade på just sexet som om det skulle räcka? Dom flesta tjejerna kommer inte ens av bara sex
känns egoistiskt även fast tjejer njuter mkt av sex också men så fort killen kommit så äre slut på d roliga. Är trött på gånger man inte blir ordentligt tillfredsställd av tråkiga killar som tycker d räcker me bara "vanligt" sex. 


   
SvaraCitera

Donkeking: Jag uppfattar oralsex mer för att man verkligen vill att den andra ska njuta.

"ok". hur njuter den andra personen om oralsexet är kasst? 

Donkeking: Men det känns iaf som att killar bara är så inriktade på just sexet som om det skulle räcka? Dom flesta tjejerna kommer inte ens av bara sex

detta är sant men det innebär inte att sex som inte innehåller sexleksaker, oralsex eller dirty talk är tråkigt. jag hade backat från att ha sex med någon som påstod att man måste krydda till det 'annars är man tråkig'. en schysst sexpartner lyssnar på sin motpart och varken ger eller tar emot något som inte känns bra för att man skulle vara tråkig annars. det låter som att du haft asdåligt sex och/eller är för omogen för att kommunicera vettigt med dina partners angående hur du vill ha det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fattar vad du menar..

wineing:


   
SvaraCitera

Ettanvändarnamn: Folk gillar olika saker

+

Ettanvändarnamn: en schysst sexpartner lyssnar på sin motpart och varken ger eller tar emot något som inte känns bra för att man skulle vara tråkig annars

= bra sex. Ska dock tilläggas - pga att folk gillar olika saker - att det där är iafl vad jag tycker.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

True fattar vad ni menar 
(orkar inte tagga alla här men aa va t alla) 


   
SvaraCitera

Kanske inte är bra att försöka för mycket heller 

vad tycker du är inte tråkigt? 


   
SvaraCitera

flesta normala människor brukar va tråkiga håller med dig att mycket roligare men lite lekar~


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asså jag tycker om när killen/tjejen visar att h*n verkligen bryr sig om min njutning. verkligen försöker göra det så skönt för mig som möjligt alla gånger. 

Inte Jung:
Kanske inte är bra att försöka för mycket heller 

vad tycker du är inte tråkigt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exakt,  men d ksk bror på hur bra hen är i sängen också 😉

jocke/Kim:
flesta normala människor brukar va tråkiga håller med dig att mycket roligare men lite lekar~


   
SvaraCitera