Aviseringar
Rensa alla

Fattar inte varför


[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kissar rätt på mina händerna, sen tvättar jag aldrig. gillar de så mycket.


   
SvaraCitera
ohjens

elverpigen:

Fattar inte hur ni tänker som brukar tvätta händerna flera gågner om dagen.

fast det är ju faktiskt vetenskapligt bevisat att om du tvätttar händerna oftare (typ efter toalettbesök, innan maten, när du kommit hem från stan osv) så blir du mer sällan sjuk. orka vara sjuk lix.

men visst, vill du att din mat ska smaka snopp så mums för dig.


   
SvaraCitera

ohjens:

snopp

jag tar inte i snoppar om dagarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mansgris:

Jag fattar fakiskt inte varför man ska tvätta händerna efer man har varit på toa,man blir ju inte skiten direkt.

På våra händer frodas bakterierna och hjälper till att sprida smittor. Den största delen av all smittspridning går via händerna. Därför är det viktigt att du tvättar händerna flera gånger om dagen.


   
SvaraCitera
ohjens

elverpigen:

jag tar inte i snoppar om dagarna

joho!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helst ska du tvätta händerna i toan innan du spolar, det gör alltid jag och jag blir så lycklig varje gång, helst en offentlig toalett då är lyckan total[badgrin]


   
SvaraCitera

ohjens:

joho!

...[rolleyes]


   
SvaraCitera

Paranormal_Cannabis:

helst ska du tvätta händerna i toan innan du spolar, det gör alltid jag och jag blir så lycklig varje gång, helst en offentlig toalett då är lyckan total[badgrin]

antar att du är en sån som slickar toalettsitsen också. Kontinuerligt intag av bakterier och allergener ökar motståndskraftigheten, har jag hört.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

antar att du är en sån som slickar toalettsitsen också. Kontinuerligt intag av bakterier och allergener ökar motståndskraftigheten, har jag hört.

mm måste göra det minst 3 ggr per dag annars mår jag dåligt. inhalera urindoften gör mig stark, doften av avföring gör mig upphetsad[cool]


   
SvaraCitera

slicka på toalettsitsen ja.. när jag var liten körde vi på att slicka på dörrhandtag istället!!


   
SvaraCitera

szfgjdf:

slicka på toalettsitsen ja.. när jag var liten körde vi på att slicka på dörrhandtag istället!!

antagligen därför du är en så stark och frisk individ nu!!


   
SvaraCitera

elverpigen:

antagligen därför du är en så stark och frisk individ nu!!

håller strongt med, bör införas i alla skolor igen!


   
SvaraCitera

Orka ha starka åsikter EMOT att tvätta sig. Geesh.


   
SvaraCitera