Aviseringar
Rensa alla

fattiga människorna i afrika


Ämnesstartare

kukoxo:

nya moderaterna. 

fler betygsnivåer i skolan kommer förmodligen också behövas för att något ska hända.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
Ledsen

? :((

Leijonsparf:

fler betygsnivåer i skolan kommer förmodligen också behövas för att något ska hända.

fler timmar, mindre lärare, sänkta skatter. de i afrika b orde lära sig tkr man


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

? :((
fler timmar, mindre lärare, sänkta skatter. de i afrika b orde lära sig tkr man

ja jävlar, jobbskatteavdrag också. tro fan att det är svält och folkmord överallt hela tiden, de har ju inga jobbskatteavdrag. stackarna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: ? :((

inget! +_+ sa för tänkte om ja sett dig hade ja tänkt "söt Rodnar"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf:

ja jävlar, jobbskatteavdrag också. tro fan att det är svält och folkmord överallt hela tiden, de har ju inga jobbskatteavdrag. stackarna.

det där borde lösa aids-problemet också.

Tickstart:

inget! +_+ sa för tänkte om ja sett dig hade ja tänkt "söt Rodnar"

vad är det här för propaganda?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: vad är det här för propaganda?!

D: blev rädd för en sak nu.. Jag tar tillbaks allt jag sagt 🙁 måste hålla mig undan um


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

D: blev rädd för en sak nu.. Jag tar tillbaks allt jag sagt 🙁 måste hålla mig undan um

om du ska få brudar måste du säga fler elaka saker som vad ful du är och sånt

annars tror dom att det bara är en kompis

har läst det iaf


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

df rqp:

om du ska få brudar måste du säga fler elaka saker som vad ful du är och sånt

annars tror dom att det bara är en kompis

har läst det iaf

haha nja inte riktigt men.. Rodnar tror dessutom de genomskådar sånt där rätt så fort. Men vill inte ha nån annan brud än Elin +____+


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

inget! +_+ sa för tänkte om ja sett dig hade ja tänkt "söt Rodnar"

hon stoppar inte ens papper i toan innan hon bajsar Gråterkan ju finnas vad som helst där bak Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror ej de har det så illa som folk i andra delar utav världen tror.. Man lär sig att uppskatta det lilla man i livet får när man aldrig får nåt liksom.. I'm sure de flesta utav dem får rikligt med kärlek från föräldrar, syskon, släktingar och vänner! 

Jag är medveten om att de dör i förtid sjukdomar eller svält.. 

Men jag menar, är det synd om oss?? Kanske lever en civiliserad befolkning likt våran art på en planet med liknande förhållanden som jorden där ute i universum.. Kanske de har medvetandet av oss och våran livssituation, att vi tvingas slita med arbete hela livet för att få ihop pengar till mat.. Att våra nära och kära avlider av sjukdomar..  Dessa utomjordingar kanske lever under helt andra förhållanden och förutsättningar.. 

Är det synd om oss då? Har vi skyldighet att ta hand om dessa afrikaner därför att de lever på samma planet som oss??

Har inte utomjordingarna skyldighet att ta hand om oss därför att vi lever i samma universum?  

Planeter i vårt solsystem kanske är små byggstenar i en ännu större värld där man experimenterar, allt är en illusion, ingen lever.

Fråga inte vart jag vill komma med detta, jag kan ej förklara mina tankar och idéer på ett djupare plan 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

D: blev rädd för en sak nu.. Jag tar tillbaks allt jag sagt 🙁 måste hålla mig undan um

vadå fö sak+??

Fasiken:

hon stoppar inte ens papper i toan innan hon bajsar Gråterkan ju finnas vad som helst där bak Rodnar

har du cams i min toa :S haha

df rqp:

om du ska få brudar måste du säga fler elaka saker som vad ful du är och sånt

annars tror dom att det bara är en kompis

har läst det iaf

går du och raggaren samma kurser


   
SvaraCitera