Aviseringar
Rensa alla

Fattiga ska fan inte skaffa barn


Ämnesstartare

de e ingen rättighet att skaffa barn! en del verkar tror de och skaffar barn bara för att de vill utan att kunna försörja dem.. ni borde skämmas!! tänk på barnet som blir mobbat när de blir större för att det har UFFkläder sen går ni och kostar pengar med socialbidrag! SKÄMS!! vad tykcer ni


   
Citera
Ämnesstartare

kcocevoli:

vad tykcer ni

Att du är förjävla meningslös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker inte rika skulle skaffa några barn heller. Då föds det bara fler odrägliga girigbukar. Fattiga är iaf rätt anspråkslösa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Endast folk med dem mest perfekta generna bör få skaffa barn, alltså de med minst ärftliga sjukdomar och defekter och dylikt, för att gynna oss evolutionärt.


   
SvaraCitera

kcocevoli:

vad tykcer ni

Jag tycker du är dum ihuvudet.
Men jag är också i tron att du är ett troll, men det går väl på ett ut, oftast.

[smile][party]


   
SvaraCitera

Du är ju ett bevis på att rika inte bör skaffa barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker att vi svenskar ska producera mer barn. Annars kommer det ej finnas några blonda, blåögda människor kvar.


   
SvaraCitera
Gifted

kcocevoli:

tänk på barnet som blir mobbat när de blir större för att det har UFFkläder sen går ni och kostar pengar med socialbidrag! SKÄMS!! vad tykcer ni

Jag tycker rika inte skall skaffa barn; tänk de som växer upp och blir stureplansbrats och inte gör ett skit som är till nytta för andra, utan istället bidrar till alkoholism, och dåligt självförtroende bland unga tjejer.


   
SvaraCitera
Gifted

kcocevoli:

vad tykcer ni

DUMMA borde inte få skaffa barn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men herregud. Så hellre inget liv alls än att vara "fattig". Alla borde få chansen att leva och förändra sitt liv till det bättre isåfall.

F.ö borde dina föräldrar inte ha skaffat barn. Du är pinsam.


   
SvaraCitera
Kudhos

kcocevoli:

vad tykcer ni

idioter borde inte heller få skaffa barn.
de borde bli kastrerade.

vi borde börja med dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skitungar borde förbjudas helt. för världens bästa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människor med dåliga gener borde inte få skaffa barn.


   
SvaraCitera

de som är kapabla till att uppfostra barn som inte beter sig som jäkla miffoskitungar äre fritt fram för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istället för att gnälla över att folk som är fattiga skaffar barn, så gnäll över att de över huvud taget är fattiga istället.


   
SvaraCitera