Aviseringar
Rensa alla

Favorit Bensodiazepiner?


Stesolid är den enda som gett någon effekt på mig, men jag hatar den ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ta alla lägg dom i en påse och krossa dom med hammare sen häller du i det i redbull!. skönaste ruset som finns! 😀

vet inte vad jag snackar om.

hatar fega männsikor som måste fly verkligheten med droger!!
JÄVLA PUNDARE!


   
SvaraCitera

fattigt


   
SvaraCitera

trewqaz18:

hatar fega männsikor som måste fly verkligheten med droger!!
JÄVLA PUNDARE!

Och du måste fly verkligheten genom att låtsas att det finns en fundamental skillnad mellan dig och knarkare, att du hur lågt du än sjunker ändå är högre upp än de.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trewqaz18:

hatar fega männsikor som måste fly verkligheten med droger!!
JÄVLA PUNDARE!

men du lägger ändå ner tid att läsa och kommentera i en drog-forumdel? vackert.. våga finn andra perspektiv av verkligheten ...vågar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

thcl:

vågar du


   
SvaraCitera

trewqaz18:

vågar du


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lukta på min ringmuskel!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trewqaz18:

lukta på min ringmuskel!!

Svar ja sätter en rövpanna med horse överdos på ängång, och svar nej du vågar inte. Det ända du vågar är att sitta anonym på internet och klaga & trycka ner andra..


   
SvaraCitera

thcl:

Svar ja sätter en rövpanna med horse överdos på ängång, och svar nej du vågar inte. Det ända du vågar är att sitta anonym på internet och klaga & trycka ner andra..

du vill inte vara ensam om din "vågande" livsstil som du försvarar med hänvisning till äventyrlighet och utforskning - detta må vara grunden till din tråd
du får nog (såvida du inte är "bensad") ut mer av att resa till en ny plats än att prova en ny benso... vågar du åka iväg nykter till ett okänt ställe?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

vågar du åka iväg nykter till ett okänt ställe?

Varför skulle man inte våga det? [confused]


   
SvaraCitera

thcl:

Varför skulle man inte våga det? [confused]

undrar detsamma, men kan svara med att folk är rädda för att ändra på sig och byta beteende... en del så envisa att de försvarar sitt beteende med tonvis av rationaliserande argument
men att inte våga och att inte göra är lite samma grej i det här avseendet tänker jag
det gäller att bryta mönster
det gjorde du kanske första gången du provade benso, men inte tionde gången hemma i köket...
säger inte vad du är för en person, för det vet jag ju inte så mycket om, utan bara förtydligar det goda budskapet ni båda försöker trycka i varandra
ingen vill något ont [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

vågar du åka iväg nykter till ett okänt ställe?

men ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hänskapt:

säger inte vad du är för en person, för det vet jag ju inte så mycket om, utan bara förtydligar det goda budskapet

Förstår hur du menar.. Men du tror väl på allvar inte att det ända jag gör är att ta droger (benso som du skrev) ? [smile]


   
SvaraCitera

thcl:

Förstår hur du menar.. Men du tror väl på allvar inte att det ända jag gör är att ta droger (benso som du skrev) ? [smile]

men nej, jag vet väl inte vad du gör


   
SvaraCitera