Aviseringar
Rensa alla

Favorit Bilmärke.


Ämnesstartare

Undrar vilket som är Sveriges mest köpta bil?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror att det är Volvo.


   
SvaraCitera

jag vet inget om bilmärken nu för tiden, men mina släktingar säger att jag var intresserad av bilmärken när jag var yngre, och jag minns det, faktiskt, men de minns nog mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mazda är väl fina. Toyota har en bra bilservice här och jag gillar deras hybridbilar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ahlgrens 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker att Volvo och Audi har fina bilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Милиция: Favorit Bilmärke

Kör själv SAAB 9-5 Aero men favoritbil? Kan jag säga SAAB fast den inte tillverkats på snart 10 år? Bilarna är både bättre och sämre idag när man knappt får göra något med bilen utan att bildatorn flippar ut.  Tumme ned  Arg

Милиция: Undrar vilket som är Sveriges mest köpta bil?

Klockrent - Sveriges mest sålda bil genom tiderna - VOLVO! Märkligt vore det väl annars eftersom VOLVO är det äldsta bilmärket och finns än idag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Ahlgrens 

sursockrade Party 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gillar vanliga bilar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2017+ Volvos är riktigt fina, har dock läst att de har fått kritik för sämre rostbehandling än tidigare generationer. Mercedes håller längst så vitt jag har förstått men de kostar mer att serva också så ah.

Favorit märke är nog Mercedes eller Chevrolet. Favorit bil hade varit lättare att svara på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hxiley:
Mazda är väl fina. Toyota har en bra bilservice här och jag gillar deras hybridbilar 

Toyota C-HR är finfin!
Saknar min vissa dagar Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min favorit bil är absolut en gammal rysk klassiker.  Gaz m20 Pobeda.


   
SvaraCitera

Милиция: Undrar vilket som är Sveriges mest köpta bil?

modeller som sålde bäst i 2018:

Volvo S/V90 24 346
Volkswagen Golf 17 093
Volvo S/V60 16 412
Volkswagen Passat 13 650
Volvo XC60 13 293
Volkswagen Tiguan 9 821
Volvo V40N 7 151
Nissan Qashqai 6 344
Volvo XC40 6 175
Fiat Ducato 5 938

så det blir ju Volvo med 67 401 sålda bilar, och att Volvo är sveriges mest sålda bilmärke till privat personer. sverige är också ett Volvo-land utan tvekan ju så ba en dum fråga lmao


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt favoritmärke är en bil som aldrig går sönder utan bara behöver vanlig standard service typ byte av motorolja, olje- och luftfilter, stift och nya däck vartannat år.  Mycket glad


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

stoner: Mitt favoritmärke är en bil som aldrig går sönder

Med andra ord inget bilmärke då alla bilar går sönder. Mycket glad

Om det skulle byggas bilar som håller, då ska kvalitén vara som ett rymdskepp. Inget som vanlig folk skulle ha råd att köpa, bara rika som skulle ha råd och det skulle bara finnas några biltillverkare.

stoner: bara behöver vanlig standard service typ byte av motorolja, olje- och luftfilter, stift

Köp en elbil, då detta inte finns på elbilar. Många fler komponenter som elbilar inte har, som finns på vanliga bilar.


   
SvaraCitera