Aviseringar
Rensa alla

Favorit bilmärke


Ämnesstartare

Skriv ert favorit bilmärke under pollfrågan


   
Citera

Filleboii: Nej

Aston Martin


   
SvaraCitera
myten

Volvo Hjärta D24tdic Hjärta b230fkHjärtab234 Hjärta


   
SvaraCitera

Filleboii: Nej

ser himla giftigt ut Ledsen


   
SvaraCitera

Trabant


   
SvaraCitera

Rolls Royce 😉


   
SvaraCitera

Ruttenfisk: Trabant

We have a winnerMycket glad

Nej, bilar som spyr ur sig svart rök som på TS avatar förfular bara bilarna.

Hjärta


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Trabant

cmgqScQ.jpg

Var ofrivilligt besökare på en trabantträff i sommras. de är rätt charmiga ändå


   
SvaraCitera

Nej, svartrök är INTE coolt!!!  Tumme ned

Favoritbilmärke? Det var en jävligt svår fråga. Att användas som bruksbil eller bara tas fram soliga och fina dagar eller en bil enbart avsedd som utställningsbil? 

Bruksbil att användas dagligen året runt - SAAB 9-5 AERO (sista årsmodellen 2011 tror jag det var).

En bil att ta fram soliga och fina sommardagar - Dodge Hemi Challanger, Dodge Hemi Charger eller Plymouth Hemi Cuda av årsmodell 1970. Det grymmaste som byggts i bilväg. Eller en glidarbil - Cadillac Eldorado 1958 eller Cadillac Eldorado 1970 med den största serietillverkade motorn.. En 500 cubic inch (8 liter) V8. 

Som utställningsbil - Aston Marti gillar jag. Även Jaguar. Liksom Porsche och Mercedes. Möjligtvis även Ferarri och Lamborghini trots att jag är lite tveksam till byggkvaliteten.

Men visst skulle det vara roligt med en gammal Citroën DS (Paddan) eller en Trabant i absolut nyskick.

Men högst på listan står nog en FIAT 500 från 1959 med soltak att fälla ner. Hjärta

fiat_500_1959.jpg


   
SvaraCitera
Smilen

Lancia


   
SvaraCitera

Nej, svart rök är inte speciellt trevligt. 

Jag föredrar Volvo, men sedan jag nyligen har köpt mig min andra kia tycker jag att dom heller inte är speciellt dumma. 


   
SvaraCitera
Smilen

Vad menar du med svartrök? 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

   


   
SvaraCitera

^ Burnout antar jag 

ONT: Svårt att säga märke generellt, brukar snarare föredra bilmodeller och jämföra trots oliks märken. 
Gillar Volvo fram till 1998 samt från nyligen då Svenska ingenjörer börjar få jobba med egna händer igen. Satan vad Ford förstörde märket. 

Kör BMW 5-serie idag, jävligt skön bil. Så BMW kommer näst.

Botten är KIA, Dacia samt Hyundai. Dessa hamnar här pga. känner NOLL känsla för detaljer/kvalitet när jsg sätter mig i en. Säger inte att det är sämsta märkena men de hsr inte lycksts fånga mig med någon modell under alla år. 


   
SvaraCitera

Smilen:
Vad menar du med svartrök? 

Det svarta röken som kommer ut ur avgasröret(för att förenkla)


   
SvaraCitera