Aviseringar
Rensa alla

Favorit djur/ husdjur


Har inget djurintresse. Vargar, fjärilar, möss. Kentaurer, kaniner men inte riktiga kaniner. Nyckelpiga. Som smiley tycker jag om sköldpadda. Neutral med hundar och katter. Bävrar och ekorrar kan va gulliga. Ekorrar tittar man alltid på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Får väl säga katt eftersom jag har fem katter.  Här är en av dom.  Hjärta

missi.jpg

Men visst skulle det vara roligt med en hund men det funkar inte ihop med fast jobb och bo på landet.  Ledsen  En hund behöver umgänge och rastas om dagarna. Det behöver däremot inte en katt.  Tumme upp


   
SvaraCitera

Asstriid:
Giraffer 

Är skadad, läste Gifflar


   
SvaraCitera

Tycker ju ändå att Ödlor och Grodor är rätt balla, har heller inget emot pantrar och lodjur, de är coola också! Se liksom bara:
 Bildresultat för lodjurRelaterad bildBildresultat för Dendrobates auratusBildresultat för ödlaBildresultat för djungelboken bagheera
Bildresultat för rosa pantern


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crysilis:

Är skadad, läste Gifflar

Gillar gifflar också, tyvärr inte ett djur Mycket glad


   
SvaraCitera
Smilen

Crysilis:
Tycker ju ändå att Ödlor och Grodor är rätt balla, har heller inget emot pantrar och lodjur, de är coola också! Se liksom bara:
 Bildresultat för lodjurRelaterad bildBildresultat för Dendrobates auratusBildresultat för ödlaBildresultat för djungelboken bagheera
Bildresultat för rosa pantern

Lodjur är väl väldigt ovanligt att se?


   
SvaraCitera

Smilen:

Lodjur är väl väldigt ovanligt att se?

ja det är dom, de håller sig undan rätt bra och de är nog inte jättemånga överlag så det är nog rätt sällsynt att se, jag såg senast en i våras, typ i april men inte sen dess, så de är rätt sällsynta. en vän har lodjur hemma hos sig, är vildparksägare så har tillstånd, så funderar på att gå dit någon dag eller till våren, de är eleganta!


   
SvaraCitera
Smilen

Crysilis:

ja det är dom, de håller sig undan rätt bra och de är nog inte jättemånga överlag så det är nog rätt sällsynt att se, jag såg senast en i våras, typ i april men inte sen dess, så de är rätt sällsynta. en vän har lodjur hemma hos sig, är vildparksägare så har tillstånd, så funderar på att gå dit någon dag eller till våren, de är eleganta!

Jag håller med om att Lodjur är eleganta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Katter och hundar  Hjärta

Avskyr ormar och kräldjur  Arg


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

f6348cff-9065-48e5-8cfa-b4128a803fe2


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ett villkor för ett husdjur (som jag ska ha i vart fall) är att de är rumsrena dvs att de antingen går på "låda" och gör sina behov dvs kissar och bajsar alt att de säger till när de vill gå ut så de inte bara skvätter och skiter lite överallt där det passar dom. Därför är det nästan bara katter och hundar som är aktuella för min del.


   
SvaraCitera