Aviseringar
Rensa alla

favorit i repris


Ämnesstartare

Varenda gång jag värmer katter i micron så ringer ett skyddat nummer på hemtelefonen, och hur snabbt man än svarar så hörs bara kopplingstonen.
Jag gör det inte någon speciell tid på dygnet heller, så det kan vara allt ifrån tidigt på morgonen till sent på kvällen.
Detta har nu hänt så många gånger att jag nu börjar bli fundersam.
Någon jag sa detta till trodde att det kanske var katterna som sände någon signal till telefonen. [tard][tard]
Antagligen så är det väl en pervers granne med extremt bra syn, eller så får jag kalla in mentalfallen från "Det Okända". Jättekonstigt bara att jag inte ens har någon insyn från köksfönstret.
Hände nu ikväll igen. Skitknasigt verkligen.


   
Citera
Ämnesstartare

[bigsmile]


   
SvaraCitera

cutest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillar er fascination för mig, fastän ni är falska as.

Men det är verkligen konstigt detta. Det händer skitofta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

borde spela in på video


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Gillar er fascination för mig

[wink]

isola:

fastän ni är falska as

haha va, berätta gärna mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

haha va, berätta gärna mer

Behöver jag ens?
Inte för att du var någon större förlust för mig men jag ser det ändå som basic uppfostran inte vända sig mot folk helt plötsligt och totalt utan anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Behöver jag ens?
Inte för att du var någon större förlust för mig men jag ser det ändå som basic uppfostran inte vända sig mot folk helt plötsligt och totalt utan anledning.

totalt utan anledning? du sade två gånger i rad att vi skulle ses istället för att vara ärlig och berätta att du inte vågade när jag åkt upp. ursäkter som att du var tvungen att vara kattvakt är ju bara totalt jävla respektlöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

för övrigt fann jag endast vaxtråden för att jag letade efter katt-i-micro-tråd när jag hade sett den andra favorit i repris. men kul att du alltid tror högt om dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

totalt utan anledning? du sade två gånger i rad att vi skulle ses istället för att vara ärlig och berätta att du inte vågade när jag åkt upp. ursäkter som att du var tvungen att vara kattvakt är ju bara totalt jävla respektlöst.

Fast så var det ju inte alls. Jag berättade för dig varför jag inte kunde komma andra gången och sen, ja jag har en katt och kan inte lämna henne ensam över natten.
Men framförallt så berättade jag ju för dig varför jag inte kunde komma den andra gången, vilket jag då inte var så öppen med då men ändå berättade för dig men som du tydligen inte förstod eller inte ville förstå.
Hursomhelst så är det ett väldigt omoget beteende.
Vill du mig någonting så säger du det och slutar med denna underliga och barnsliga passiva aggressivitet.
Jag har aldrig någonsin talat illa om dig och jag skulle uppskatta om du visade mig samma respekt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fast så var det ju inte alls. Jag berättade för dig varför jag inte kunde komma andra gången och sen, ja jag har en katt och kan inte lämna henne ensam över natten.

du berättade ett tag senare att det egentligen var för att du inte klarade av det, först ljög du och genom lögner förlorar man min respekt.

isola:

Hursomhelst så är det ett väldigt omoget beteende.

din definition av mogen är nog inget jag vill uppnå ändå.

isola:

Vill du mig någonting så säger du det och slutar med denna underliga och barnsliga passiva aggressivitet.

vill inte dig något, har bara ingen respekt för dig och har därför kul åt dig. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

u berättade ett tag senare att det egentligen var för att du inte klarade av det, först ljög du och genom lögner förlorar man min respekt.

i

Nej det var det inte, jag hade dessutom pratat lite om det innan och utvecklade det sedan när du inte verkade förstå, men det är okej om du inte förstår och jag är inte arg på dig då du gång på gång visat att du tänker och fungerar som ett argt barn.

väggen:

vill inte dig något, har bara ingen respekt för dig och har därför kul åt dig. [smile]

fast tydligen vill du det, men jag har tyvärr inte roligt åt dig utan tycker mest att du beter sig som en rätt tragisk människa när du försöker få utlopp för dina personliga problem genom mig.
Du skulle nog bli gladare om du tog itu med dem istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Nej det var det inte, jag hade dessutom pratat lite om det innan och utvecklade det sedan när du inte verkade förstå, men det är okej om du inte förstår och jag är inte arg på dig då du gång på gång visat att du tänker och fungerar som ett argt barn.

[zzz] kunde inte brytt mig mindre om du var arg, och ett argt barn hade kommit med personangrepp. till exempel:

isola:

falska as

och

isola:

tragisk människa

isola:

fast tydligen vill du det, men jag har tyvärr inte roligt åt dig utan tycker mest att du beter sig som en rätt tragisk människa när du försöker få utlopp för dina personliga problem genom mig.

jaha, så du förstår bättre än mig själv hur jag fungerar? det är helt omöjligt att jag bara tycker att du är komisk i ditt sätt och skiter i hur det påverkar dig?

isola:

Du skulle nog bli gladare om du tog itu med dem istället.

skulle nog bli gladare om du inte lekte hobbypsykolog i min trolltråd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

väggen:

jaha, så du förstår bättre än mig själv hur jag fungerar? det är helt omöjligt att jag bara tycker att du är komisk i ditt sätt och skiter i hur det påverkar dig?

såklart du inte gör, det är ju responsen du är ute efter. som högstadiemobbare du vet.
ågu nu antar jag att du blev mobbad då och på något sätt försöker ge igen nu på mig.

väggen:

skulle nog bli gladare om du inte lekte hobbypsykolog i min trolltråd

det behövs nog inte ens en sådan för att märka hur du funkar.
hade tex vi varit tillsammans och du ägnat såhär mycket uppmärksamhet åt mig så hade din nya partner antagligen dumpat dig. [crazy]
men om det roar dig så får du, varsego.
om jag ska vara helt ärlig så är det ju lite smickrande för mig.

väggen:

de inte brytt mig mindre om du var arg, och ett argt barn hade kommit med personangrepp. till exempel:

kombinerat med bölande så hade den nog det, men det hade väl en vuxen också iof.
fast jag såg det inte som ett personangrepp utan som en tragisk sanning. (även om det såklart gills som ett pers. angrepp, så du får ju anmäla det om du känner för det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

såklart du inte gör, det är ju responsen du är ute efter. som högstadiemobbare du vet.

som sagt ditt sätt är komiskt, så om du fortsätter så lever komiken vidare en stund.

isola:

ågu nu antar jag att du blev mobbad då och på något sätt försöker ge igen nu på mig.

ja, en rultig tjej med ett stort kattintresse och svajig moral kastade kattmat från ica efter mig.

isola:

hade tex vi varit tillsammans och du ägnat såhär mycket uppmärksamhet åt mig så hade din nya partner antagligen dumpat dig. [crazy]

hade vi varit tillsammans så hade jag inte levt tillräckligt länge för en ny partner..

isola:

varsego.

tack

isola:

om jag ska vara helt ärlig så är det ju lite smickrande för mig.

haha, klart du ser det så

isola:

kombinerat med bölande så hade den nog det, men det hade väl en vuxen också iof.
fast jag såg det inte som ett personangrepp utan som en tragisk sanning. (även om det såklart gills som ett pers. angrepp, så du får ju anmäla det om du känner för det)

tack igen, behöver din tillåtelse för anmälan. gällande det andra så börjar du ännu en gång bara snacka om något helt annat så orkar inte följa din tankegång där.


   
SvaraCitera