Aviseringar
Rensa alla

Favorit klädmärke


Smilen
Ämnesstartare

Vilket är erat favoritklädesmärke? Vad tycker ni om mest?


   
Citera

lidl


   
SvaraCitera

Jag skiter totalt i klädmärken då man betalar största summan bara för namnet. Men visst... jag köper ju hellre en Helly Hansen dunjacka än en "no name" dunjacka från Kina. Samt att jag nästan köper allt i tröjväg i äkta ull då jag tycker syntet bara är skit. Tumme ned


   
SvaraCitera

Idk kan knappt några klädmärken, tycker dock att Adidas och New Balance har de bästa skorna.


   
SvaraCitera

vetements 


   
SvaraCitera

Maymay: Idk kan knappt några klädmärken, tycker dock att Adidas och New Balance har de bästa skorna.

Skor köper jag däremot bara märkesskor men enbart av den anledningen att de är mycket bättre konstruerade. Dvs man kan gå långt i dom utan att få skavsår eller ont i fötterna.


   
SvaraCitera

Brukar inte bry mig så mycket men armani och adidas är väl favoriterna

fred perry kan vara nice också


   
SvaraCitera

stoner:

Skor köper jag däremot bara märkesskor men enbart av den anledningen att de är mycket bättre konstruerade. Dvs man kan gå långt i dom utan att få skavsår eller ont i fötterna.

Håller med


   
SvaraCitera

Adidas.
Är man jugge så är man. 


   
SvaraCitera
time
 time

Lav:
Adidas.
Är man jugge så är man. 

Lol, bra pr.

Lyxkonsumtion: Filippa K. Vardagskonsumtion: Vero Moda. Men jag shoppar mest barnkläder nuförtin' liksom.


   
SvaraCitera

Jag vet inget om klädmärken


   
SvaraCitera

Ripndip


   
SvaraCitera

Sisters point,desigual och holy white. Tantvarning. Baby the star shines bright och axes femme. Hjärta Oskyldig


   
SvaraCitera
Toffe

Gillar Adidas mest.


   
SvaraCitera