Aviseringar
Rensa alla

Favorit Sci-Fi serie?


Ämnesstartare

Jag undrar vilken som är din favorit science-fiction serie!


   
Citera

Futurama utan tvekan


   
SvaraCitera

stargate sg-1


   
SvaraCitera

Inte Jung:
stargate sg-1

That's my shit. Har du sett Stargate Atlantis också? Såg nästan färdigt hela men hittade inte sista säsongen någonstans...


   
SvaraCitera

Marioswish:

That's my shit. Har du sett Stargate Atlantis också? Såg nästan färdigt hela men hittade inte sista säsongen någonstans...

Ja, och universe med, atlantis var helt ok, men blev lite fånigt stundtals, särskilt avsnittet med "stoppa global uppvärmning genom att skicka den extra hettan genom en dörr till parallell dimension" Det är bland det minst genomtänkta jag någonsin sett.


   
SvaraCitera

Inte Jung:

Ja, och universe med, atlantis var helt ok, men blev lite fånigt stundtals, särskilt avsnittet med "stoppa global uppvärmning genom att skicka den extra hettan genom en dörr till parallell dimension" Det är bland det minst genomtänkta jag någonsin sett.

Blir ju så ibland. Nästan oundvikligt. Man får ta det med en nypa salt


   
SvaraCitera
major

Westworld


   
SvaraCitera

Firefly Glad


   
SvaraCitera
Smilen

Star Trek.


   
SvaraCitera

Minns inte vad den heter men såg en dokumentär blandat fiktion om när de landade på månen och jag och pappa tog igenom hela hur långsam och trög den än var så lockade den att se oss.
Vi snabbspolade dock när de visade dokumentären haha. Det var en ganska intressant karaktär som var helt galen med sitt växthus och märkte inte sin flickvän, så tokig var han. De andra såg hur han miste förståndet, men jag undrar om han hade hittat ett liv och allt han gjorde inte var helt bortkastat. Minns som sagt inte, kanske hette den Mars bara? Glad


   
SvaraCitera
time
 time

Battlestar Galactica. 


   
SvaraCitera