Aviseringar
Rensa alla

Favorit-slinga i en låt


Ämnesstartare

soimpolite:

Lyssar du också på henne? [surprised] Jag avgudar henne [love][love][love]

Indeed I do. Hon är underbar<3

soimpolite:

Emilie, mycket vackrare stavning :$

Sant, my bad.


   
SvaraCitera

intro=[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Indeed I do. Hon är underbar<3

:D:D I am her opheliac [love]

Ska du se henne i sthlm den 4e feb?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

:D:D I am her opheliac [love]

^^

soimpolite:

Ska du se henne i sthlm den 4e feb?

Har verkligen ingen koll på konserter och visste sålunda inte ens om den^^ Är det inte alltför dyrt och det inte är slutsålt (vilket det antagligen är?) så vore det ju ingen dum idé.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Är det inte alltför dyrt och det inte är slutsålt (vilket det antagligen är?) så vore det ju ingen dum idé.

Tror det kostade ca 200 kr förra gången och man köpte biljetterna på plats. Hade nog inte ens sålt slut. Problemet är väl att ha någonstans att bo. Hade så gärna velat åka dit, har aldrig sett henne live och det verkar vara helt fantastiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Tror det kostade ca 200 kr förra gången och man köpte biljetterna på plats. Hade nog inte ens sålt slut. Problemet är väl att ha någonstans att bo. Hade så gärna velat åka dit, har aldrig sett henne live och det verkar vara helt fantastiskt.

Inte dyrt alls ju. Min halvbror bor i Stockholm, inte för att han är hemma särskilt ofta, men något skulle säkert gå att utverka. Annars finns det säkert någon annan. Min syssling bor i Uppsala och så vidare[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

intro=[love]

Låter ju japanskt/kinesiskt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Inte dyrt alls ju. Min halvbror bor i Stockholm, inte för att han är hemma särskilt ofta, men något skulle säkert gå att utverka. Annars finns det säkert någon annan. Min kusin bor i Uppsala och så vidare

Eller så bokade man biljetterna. Har försökt hitta var man köper dem men de verkar inte vara ute ännu? Står inte med i listan här https://www.artistarena.eu.com/emilieautumn/ om jag inte är blind [shake] Och hittar inget på ticnet [shake]


   
SvaraCitera

Chryseus:

Låter ju japanskt/kinesiskt

njae, håller jag nog inte riktigt med om[crazy] älskar det iaf (och texten)[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soimpolite:

Eller så bokade man biljetterna. Har försökt hitta var man köper dem men de verkar inte vara ute ännu? Står inte med i listan här https://www.artistarena.eu.com/emilieautumn/ om jag inte är blind [shake] Och hittar inget på ticnet [shake]

Kanske inte är ute än då, men det där verkar ju som en bra sida att regga sig på[bigsmile]

Stod ju att det inte skulle vara någon presale på den. Reggade mig någonstans som skulle tala om för mig när biljetterna skulle släppas nu i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

njae, håller jag nog inte riktigt med om[crazy] älskar det iaf (och texten)[y]

Jo, precis vi 0.09-0.10 låter det fett kinesiskt/japanskt [bigsmile] tycker jag iaf![cute]


   
SvaraCitera
kachin

Chryseus:

Infected Mushroom - Heavyweight[love]

[love]

vet inte min favoritslinga... återkommer... kanske.............


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Kanske inte är ute än då, men det där verkar ju som en bra sida att regga sig på

verkar inte som att man kommer att kunna beställa utan får köpa där http://music.myspace.com/index.cfm?fuseaction=music.showDetails&friendid=3355281... : / Men är man där i tid så borde man ju komma in + att de nog inte sålde slut förra gången. Åh jag vill dit!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kachin:

[love]

Bra smak du har[wink]

Återkom gärna med din favoritslinga med tanke på det!


   
SvaraCitera

Chryseus:

Jo, precis vi 0.09-0.10 låter det fett kinesiskt/japanskt tycker jag iaf!

tycker nog det låter mer typ västasiatiskt isf, fast inte direkt det heller [cute]


   
SvaraCitera