Aviseringar
Rensa alla

Favoritämne i plugget.


1: musik 
2: SO 


   
SvaraCitera

Favoritämnet är antingen Engelska eller bild, och det värsta ämnet enligt mig är idrott.


   
SvaraCitera

OpiumGod:

Man kan inte skylla på läraren, det är din uppgift att lära dig, du har alltid kurslitteraturen så du kan inte skylla ifrån. 

jag lär mig dessutom distans utan att ens läraren öppnar munnen, jag läser i boken alternativt hittat på nätet och har ändå B i betyg

Jo det kan jag faktiskt. Om jag lyssnar på allt läraren säger och alla andra också gör det och vi ändå inte lär oss trots att vi har varit uppmärksamma så är det lärarens fel. Det finns både bra och dåliga lärare vet du väl?


   
SvaraCitera

Tyska, Engelska


   
SvaraCitera

1) matte, musik, bild
2) förut var det so-ämnen men insåg hur bra jag var på samhälle och rymden men hatar ändå so


   
SvaraCitera
Cobrak

OpiumGod:

Man kan inte skylla på läraren, det är din uppgift att lära dig, du har alltid kurslitteraturen så du kan inte skylla ifrån.

trodde lärarens uppgift var å lära ut ordentligt å ge ev. stöd till sina elever, men jag kanske har fel? måste vara så att det 


   
SvaraCitera
Cobrak

OpiumGod:

Man kan inte skylla på läraren, det är din uppgift att lära dig, du har alltid kurslitteraturen så du kan inte skylla ifrån. 

jag lär mig dessutom distans utan att ens läraren öppnar munnen, jag läser i boken alternativt hittat på nätet och har ändå B i betyg

trodde lärarens uppgift var å lära ut ordentligt å ge ev. stöd till sina elever, men jag kanske har fel? de kanske bara går dit för skojs skull, för vad gör de där om alla elever ska vara självständiga å lära sig själva?

å att min ena tysklärare sänkte mitt betyg för att jag inte kan flytande tyska när jag är delvis tysk är inte alls dennes problem, utan det är jag som inte använt mig tillräckligt mycket av kurslitteraturen 


   
SvaraCitera

favorit idrott sämst är nog no 


   
SvaraCitera

Matte var roligt just för att vi gjorde annat än att räkna matte.


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:
Matte var roligt just för att vi gjorde annat än att räkna matte.

"vi kanske bara ska skita i å räkna matte å äta kladdkaka istället?" - min mattelärare


   
SvaraCitera

Cobrak:

"vi kanske bara ska skita i å räkna matte å äta kladdkaka istället?" - min mattelärare

"gör vad ni vill jag orkar inte med er" - min mattelärare 


   
SvaraCitera
  1. Film/Foto/grafisk design är mina favoritämnen 
  2. Matte, eller matte kan va roligt men det beror helt på vilken lärare man har. 


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

"gör vad ni vill jag orkar inte med er" - min mattelärare 

mkt bra lärare


   
SvaraCitera

Matte är roligt för att man får räkna matte jue 🙁

OnT: Matte, programmering och fysik var roligast i gymnasiet imo. Historia och idrott var också helt ok.


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:
Matte är roligt för att man får räkna matte jue 🙁

Det kan jag tänka mig! Om man är bra på det Party


   
SvaraCitera