Aviseringar
Rensa alla

Favvo artist?


Asstriid:
Sean Banan

Jag är chan banan.


   
SvaraCitera

IMG_20190824_214732_576.jpg

tror jag började fota träd efter den här videon, kanske.


   
SvaraCitera

+ sound of music so long, farewell.


   
SvaraCitera

jag har sååå många


   
SvaraCitera

widediaper:
De vet du

Hur vet du det


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Hur vet du det

ja ba vet, hur vet DU de?Glatt skålande


   
SvaraCitera

widediaper:

ja ba vet, hur vet DU de?Glatt skålande

Näe ja vet inte, bara undra om du vetMycket glad


   
SvaraCitera

Rammstein - Zeig dich.

Så jävla bra


   
SvaraCitera

Bananlåda:

Näe ja vet inte, bara undra om du vetMycket glad

jag vet att du vet, jag trodde inte du visste om att jag vet att du vet Glatt skålande


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

widediaper:

jag vet att du vet, jag trodde inte du visste om att jag vet att du vet Glatt skålande

Men, jag vet att du visste att han vet,han vet att du vet att han vet detTrött


   
SvaraCitera

M04:

Men, jag vet att du visste att han vet,han vet att du vet att han vet detTrött

hur vet du att att jag visste att han vet, han kanske inte vet att jag vet att han vet de? Skadeglädje


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

widediaper:

hur vet du att att jag visste att han vet, han kanske inte vet att jag vet att han vet de? Skadeglädje

Hahah ojoj jag ger redan upp, för jag bara vet att jag vet att du visste att han vet att du vet det att han vet, de liksom bara är så, jag vet vad ni vet att den andre vet.. haha idk 


   
SvaraCitera

M04:

Hahah ojoj jag ger redan upp, för jag bara vet att jag vet att du visste att han vet att du vet det att han vet, de liksom bara är så, jag vet vad ni vet att den andre vet.. haha idk 

det är vissa saker som bara jag vet, om han vet att jag vet att han vet då vet jag nog att han vet att du vet också vad jag vet.  Jag vet att han visste att jag vet att han vet men vad är det du vet att jag inte vet?


   
SvaraCitera
M04
 M04
Ämnesstartare

widediaper:

det är vissa saker som bara jag vet, om han vet att jag vet att han vet då vet jag nog att han vet att du vet också vad jag vet.  Jag vet att han visste att jag vet att han vet men vad är det du vet att jag inte vet?

Hahahaha okej nu ger jag upp, är för trött för dedärRullar ögonen


   
SvaraCitera

widediaper:

jag vet att du vet, jag trodde inte du visste om att jag vet att du vet Glatt skålande

Men det vet jag inte, visste du det? Galen


   
SvaraCitera