Aviseringar
Rensa alla

Favvolåtar


Ajs
 Ajs
Ämnesstartare

Skriv era favvolåtar och vad de betyder för er i denna tråd startad av en uttråkad stockholmare


   
Citera
Ämnesetiketter
SAAB
 SAAB

Ja du.. Den här låten har betytt rätt så mycket.. Den blev starten för min karriär som musiker


   
SvaraCitera

En klassiker med Led Zeppelin... kanske deras bästa låt... superb sångare... superb gitarrist.  Hjärta


   
SvaraCitera

Går inte att välja, finns så många


   
SvaraCitera

SAAB:
Ja du.. Den här låten har betytt rätt så mycket.. Den blev starten för min karriär som musiker

GladTumme upp 


   
SvaraCitera


Om jag ska välja en musikstil jag gillar mest av allt...då är det denna! Och några av er vet ju redan att jag gillar grova, gärna lite falska röster. Spelade mycket Guitar hero när jag var liten, och där upptäckte jag the Killers. Sedan MTV, då var det Red hot chili peppers, Charlie!

Men sen har jag ju alla lovsånger. Detta är min favorit av Steve Camp, som fick mig att älska piano!

Hjärta


   
SvaraCitera

En klassiker från 60-talet - The Kinks "Sunny Afternoon" ... vem älskar inte sommaren? Hjärta


   
SvaraCitera

Mina favvolåtar av Kent är: "Halka" "Max500" & "Musik NonStop" (KentStop) Cool
Gillar deras andra, men just dessa tre låtarna kan jag inte beskriva med ord hur mycket de har betytt för mig. Innan jag började tycka om Kent skulle jag alltid svara på deras dumma frågor som "Är jag en Astronaut?" "Ja det är du". Och syrran som sa åt mig att sluta, bara sjunga med. Säkert nån annan som känner igen sig i detta, hoppas jag.


   
SvaraCitera


Hatar den lika mycket som jag Älskar den. Mina systrar brukar spela den ibland, men kändes som ett bra tag sen nu. "Visst vore det kul om du kunde hålla tyst" 

Mvh /Supermarre 


   
SvaraCitera

Rockbuskis på hög nivå  Mycket glad

Rammstein - You got a pussy, I´ve got a dickie, lets spray the audience   Mycket glad   Mycket glad

Globen, Stockholm 2012


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Lyssnade alltid på denna låt när jag stod i mörkrummet på skolan och kopierade mina fotonegativ 


   
SvaraCitera