Aviseringar
Rensa alla

fd KK acepterar inte nuvarande pojkvän?


Ämnesstartare

Okej så här är det, jag och en grymt bra vänn till mig brukade, innan jag blev tsm med min nuvarande pojkvän, ha sex så gott som varje gång vi sågs.
Sedan så blev jag grymt kär i en annan och sa till honom att vi inte kunde fortsätta så, sen blev jag tsm med denna underbara pojke jag var/är kär i och då började väll han förstå att han skulle låta mig va, att vi bara var vänner.

Jag har fortfarande kontakt med honom för han är en grymt bra vänn och han får mig att må bra, men det känns inte som att han riktigt acepterar att jag har pojkvän och är lyckligt kär.
När jag träffar honom är han inte så på, men han vill ändå gärna, det märks, men jag säger ifrån.
Det här även hänt ett par ggr att han skickat sms där han skriver att han saknar det vi gjorde osv...
När jag blev tsm med min nuvarande pojkvän sa han även att han alltid gillat mig mer än vad han sagt, vad han nu menar med det...

men men, till saken... Hur ska jag få han att fatta att han är verkligen ingenting mer än en vänn till mig längre? Att jag har en pojkvän men att jag fortfarande vill ha kvar honom som vänn?


   
Citera
Ämnesstartare

Aha, göteborgare va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Aha, göteborgare va?

nej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

nej

Nä, då hade jag fel om väll då ;/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Nä, då hade jag fel om väll då ;/

haha X'D säger göteborgade 'väll' ist för väl elr?
btw så heter det väl böde väll och väl? beroende på hur man använder ordet? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

haha X'D säger göteborgade 'väll' ost för väl elr?
btw så heter det väl böde väll och väl? beroende på hur man använder ordet? [confused]

Jag vet inte, men det är många som stavar väll, så tänkte att det måste vara dem där göteborgarna som håller på. Men nä, man stavar väl alltid väl väl? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

vad han nu menar med det...

att han gillar dig mer än som vän? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det enda du kan göra är att säga det till honom fattar han inte så sluta umgås med honom.


   
SvaraCitera

men han är ju kär i dig fattar du väl....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du får väll fråga han


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NightBoy:

att han gillar dig mer än som vän? 😛

yeah det har jag fattat, men han verkar inte vilja erkänna det

Alfen:

men han är ju kär i dig fattar du väl....

kanske kanske inte, verkade aldrig som så förns jag skaffade pojkvän

OF 5:

det enda du kan göra är att säga det till honom fattar han inte så sluta umgås med honom.

har sagt det, han fattar men acepterar det inte helt o hållet.
Svårt att sluta umgås med en person som får en att må bra

Anarkandi:

du får väll fråga han

I have, får inget riktigt svar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg upp kontakten med honom.
Du behöver ingen annan kille än din kille, kvinna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

han fattar men acepterar det inte helt o hållet.

då får du la ta och låta tiden ha sin gång, annars får du acceptera att han inte accepterar, känslor går ju tyvärr inte att stänga av


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

minimojen:

yeah det har jag fattat, men han verkar inte vilja erkänna det

nä, han är rädd att förlora det han har med dig, skulle jag tippa. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alfen:

men han är ju kär i dig fattar du väl....

nej, han vill ha det han inte kan få. punkt slut, han kommer över dig, ses mer sällan o prata mer sällan så skaru nog få se. (det blir bara jobbigare för honom om ni ses ofta eftersom han är övertygad om att han är kär i dig, so do him a favor)


   
SvaraCitera