Aviseringar
Rensa alla

FedEx post leverering! HJÄLP!


Leinzz
Ämnesstartare

Okej... AAHAHAHAH ASSÅ JESUS JAG DÖR, jag har beställt album på ebay, från korea, av mitt favorit kpop band, jag dör jag kan inte vänta, jag köpte första klass levereing, kolla, jag beställde i torsdags , eftermiddag, jag undrar om den kan komma på helgen eftersom det är 1-3 business dagar, business, arbetsdagar men hallå, min kompis fick ju sin tidigt en helg, hur kom det sig, näääär fåååår jaaagg deeeet, aahhhhhhhh


   
Citera
Ämnesetiketter

Leinzz: 1-3 business dagar

Alltså vardagar, dvs du kommer få paketet tidigast måndag eller tisdag.

För mer information besök www.fedex.com/se/ .


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

My dreams are her:

Alltså vardagar, dvs du kommer få paketet tidigast måndag eller tisdag.

För mer information besök www.fedex.com/se/ .

WAAHHHH MEEN NEEEEEEEEEEEEJ 🙁 AJA ......


   
SvaraCitera

Leinzz:

WAAHHHH MEEN NEEEEEEEEEEEEJ 🙁 AJA ......

Den som väntar på något gott...


   
SvaraCitera

Det kan ta tid för de i Korea att fippla med paketet innan det kommer fram till flyget. Där efter så måste det kontrolleras massa så bara det brukar ta 3-5 dagar om man beställer ifrån östra Asien.
   Sen så beror det på därefter när det anlänt till Sverige... Om dom kommer med det till din brevlåda eller till ditt närmaste postkontor. Om det räknas som ett paket som får plats i postlåda så kommer den fortare, om inte, så måste postkontoret skicka dig ett kuvert till din brevlåda eller ett sms eller dylikt. Så var uppmärksam på om du får något.

Annars så blir det som Dreams skrev ovan, att det först kommer efter helgen.


   
SvaraCitera
Leinzz
Ämnesstartare

Xuzkie:
Det kan ta tid för de i Korea att fippla med paketet innan det kommer fram till flyget. Där efter så måste det kontrolleras massa så bara det brukar ta 3-5 dagar om man beställer ifrån östra Asien.
   Sen så beror det på därefter när det anlänt till Sverige... Om dom kommer med det till din brevlåda eller till ditt närmaste postkontor. Om det räknas som ett paket som får plats i postlåda så kommer den fortare, om inte, så måste postkontoret skicka dig ett kuvert till din brevlåda eller ett sms eller dylikt. Så var uppmärksam på om du får något.

Annars så blir det som Dreams skrev ovan, att det först kommer efter helgen.

3-5 "vanliga dagar" räknat med helgen eller 3-5 arbetsdagar måndag-fredag? Jag beställde på torsdagen, jag kommer dö och det kommer imorgon, alltså måndag,


   
SvaraCitera

asså skriv koden på hemsidan så får du ser var paketet är någonstans


   
SvaraCitera