Aviseringar
Rensa alla

Feeest


Ämnesstartare

Tja, ja ska på en hemmafest med massa människor, och känner typ hälften. Meen jag personligen är en stel person när ja träffar nytt folk och vill därför ha tips för att inte va stel och att alla andra ska få ett bra intryck av mig och tycka ja är rolig att hänga med. Så vad gör man för att inte va stel? Och hur fan ska man dansa på festen för att inte bli utstirrad ich skrattas åt?


   
Citera

Jag tycker att man inte ska försöka undvika att vara "stel".


   
SvaraCitera

Sprit brukar funka rätt bra


   
SvaraCitera

123fendas:
Jag tycker att man inte ska försöka undvika att vara "stel".

Louise!


   
SvaraCitera

Maymay:

Louise!

ja, jag har sett på Rossmann mycket på senaste.


   
SvaraCitera

Asstriid:
Sprit brukar funka rätt bra


   
SvaraCitera

man slutar bry sig


   
SvaraCitera

Tänk om du inte är rolig att hänga med, vad gör vi då?


   
SvaraCitera

Captain Jack Sparrow:
Tänk om du inte är rolig att hänga med, vad gör vi då?

Vi dabbarTumme ned


   
SvaraCitera

Drick lite alkohol så blir det bra! 


   
SvaraCitera

Som sagt, lösningen stavas sprit


   
SvaraCitera

hejjagvetintevadjagskaheta:
Som sagt, lösningen stavas sprit

Jag tycker att lite självförtroende passar bättre in!


   
SvaraCitera

Filippa556:
Tja, ja ska på en hemmafest med massa människor, och känner typ hälften. Meen jag personligen är en stel person när ja träffar nytt folk och vill därför ha tips för att inte va stel och att alla andra ska få ett bra intryck av mig och tycka ja är rolig att hänga med. Så vad gör man för att inte va stel? Och hur fan ska man dansa på festen för att inte bli utstirrad ich skrattas åt?

Om du är jätteblyg och inte riktigt vågar kontakta någon genom att säga ''Hej, hur är läget?'' så kan ett leende göra underverk. Bry dig inte om för mycket om vad andra kan tyckas tänka, gör så gott du kan och prata bäst det går. Ställ frågor, svara, försök att hålla samtalet levande så ska du se att det kommer att gå bra! Hjärta


   
SvaraCitera

Trevlig-Snubbe:

Jag tycker att lite självförtroende passar bättre in!

Det får man av spriten!


   
SvaraCitera

Asstriid:

Det får man av spriten!

Jo men innan spriten, för om man inte kan umgås förens man är full ja, då är det väl inte så jävla nice. Men är man på en fest så är det väl lite tanken på att man ska bli full.


   
SvaraCitera