Aviseringar
Rensa alla

Fejk "pojkvän"


Ämnesstartare

Okej jag har aldrig gjort något sånt här förut,
och det kommer låta lite knepigt

Jag skulle behöva en fejkpojkvän,alltså inte någon som är påhittad utan någon som kan låtsas vara min pojkvän några veckor i verkligheten.

Det är så att mitt ex vill helt plötsligt från ingenstans att vi ska vara ihop igen. Han förstörde helt sjukt mycket för mig och det är vissa saker som är helt oförlåtliga.

Jag planerar ingen stor hämnd eller nått sånt, bara en liten smäll på fingrarna.

Nu är bara frågan vart man får tag på någon som kan låtsas vara min "pojkvän" eller "flirtig kompis".
Jag vill nämligen inte börja dejta någon på riktigt nu, eftersom det vore väldigt taskigt att utnyttja någon så.
Och att be någon kompis eller någon jag redan känner vore bara otroligt skumt,
fråga någon random på stan går ju inte häller.

SÅ NÅGRA TIPS PÅ HUR JAG SKA GÅ TILL VÄGA?
hehe.


   
Citera

hur mkt betalar du?


   
SvaraCitera

Vars bor du rå?


   
SvaraCitera

det är väll abra ta första bästa när du går ut genom porten [shake]


   
SvaraCitera

Tror säkert att du kan hitta någon här som är villig att bli utnyttjad.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FB kille eller irl??[cool]


   
SvaraCitera

var fejkpojkvän åt en kompis i gymnasiet ibland för att en jobbig kille inte skulle vara på henne[blush] var tvungen att hålla henne i handen och bjuda henne på glass[sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

var tvungen att hålla henne i handen och bjuda henne på glass

haha gugge [love]


   
SvaraCitera

Jag var fejk pojkvän åt en tjejkompis en gång på en fest när en kille som hon inte gillade försökte ragga på henne [crazy]

En kille och en tjej som jag känner skrev att de var ihop på facebook en gång fast de ville bara se hur andra skulle reagera [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tänkte inte betala nånting faktiskt [crazy]

Bor i värmland,

nä inte facebook utan irl, annars hade jag ju kunnat hitta på ett fejkkonto eller nått men känns to obvious o: , eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhataF:

nä inte facebook utan irl, annars hade jag ju kunnat hitta på ett fejkkonto eller nått men känns to obvious o: , eller?

Well ah hitta på ett är aldrig bra!

Tror dock inte att det är så många som bara kommer ställa upp för rolighetens skull ;)Fråga en av dina kvinnliga väninnor [y] Då får han nog en smäll på käften [cool][badgrin]


   
SvaraCitera

Minns inte på rak arm vilka UMare som bor i Värmland. Nån annan som vet kan ju försöka citera hit några heta grabbs.


   
SvaraCitera

WhataF:

Bor i värmland,

Miceparade:

Minns inte på rak arm vilka UMare som bor i Värmland.

jag gör, dan the ironman gör, sen finns det säkert fler. problemet är att värmland är rätt stort.


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

var tvungen att hålla henne i handen och bjuda henne på glass[sad]

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Varför ska en sådan behövas övht? Jävla killar, de ska väl fatta ändå. Vi tjejer är alldeles för snälla.


   
SvaraCitera

isola:

Varför ska en sådan behövas övht? Jävla killar, de ska väl fatta ändå. Vi tjejer är alldeles för snälla.

det kanske är kvinnor som är retarderade och gillar att krångla till skit onödigt mycket.


   
SvaraCitera