Aviseringar
Rensa alla

Fejk "pojkvän"


Leijonsparf:

det kanske är kvinnor som är retarderade och gillar att krångla till skit onödigt mycket.

Mm vi borde vara mer som mindre utvecklade djur. Vår utveckling har bara invecklat det för oss.


   
SvaraCitera

isola:

Mm vi borde vara mer som mindre utvecklade djur. Vår utveckling har bara invecklat det för oss.

jag framhöll det bara som en möjlighet, jag sa aldrig att det var så. jag trodde att det var det som var grejen, att vilt spekulera i hur det kan tänkas ligga till utan att tänka efter särskilt noga.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

jag framhöll det bara som en möjlighet, jag sa aldrig att det var så. jag trodde att det var det som var grejen, att vilt spekulera i hur det kan tänkas ligga till utan att tänka efter särskilt noga.

spekulerar för fullt [sad]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

var tvungen att hålla henne i handen och bjuda henne på glass

[love]


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

jag gör, dan the ironman gör

*skriver upp....*


   
SvaraCitera

Miceparade:

*skriver upp....*

intresseklubben är stolt över din hängivenhet, och vill ha dina kontaktuppgifter för utskickande av diplom och en godispåse.


   
SvaraCitera

Leijonsparf:

utskickande av diplom och en godispåse

ÅH GODIS, MIN FAVORIT!


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Kom hit

Vi har hittat en flickvän åt dig!


   
SvaraCitera

Miceparade:

ÅH GODIS, MIN FAVORIT!

kontakta 10486@lyskom.lysator.liu.se för din godispåse, eller läs mer på hemsidan för fullvärdigt medlemskap och eventuellt chans till en medalj i framtiden.


   
SvaraCitera

Image
[love]


   
SvaraCitera

WhataF:

Bor i värmland,

Rymdpirat:

Vi har hittat en flickvän åt dig!

Åk till Töcksfors och fråga första bästa epapojke, säg att han får en dosa snus för besväret.


   
SvaraCitera

Miceparade:

haha gugge [love]

isola:

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]

Nintendo:

[love]

vah[blush]


   
SvaraCitera

Nintendos BFF:

var tvungen att hålla henne i handen och bjuda henne på glass[sad]

[bigsmile]

Sovande:

Fråga en av dina kvinnliga väninnor [y] Då får han nog en smäll på käften [cool][badgrin]

Do it! Do it!! [bigsmile]

isola:

Vi tjejer är alldeles för snälla.

word


   
SvaraCitera