Aviseringar
Rensa alla

Fel att skjuta ifrån honom?


Issen
Ämnesstartare

Om man är kär i en tjej sen innan jul, i mars kysste hon mig när vi var ensamma och jag berättade strax efter hur jag kände och blev ganska ordentligt sågad.

Hon börjar umgås asmycket med min bästa vän och jag berättar för honom hur jag känner och vad hon gjorde, det ignoreras och nu igår sov hon hos honom.

Är det fel att skjuta ifrån ens vän som inte verkar bry sig om vad jag känner?


   
Citera

Ja, helt klart.


   
SvaraCitera

Din vän verkar vara en kuk. [smile]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Din vän verkar tänka endast med kuken.


   
SvaraCitera

Underlig:

Budolicious: Din vän verkar tänka endast med kuken.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Budolicious:

Din vän verkar vara en kuk.

Från början var jag bara sur på henne för att hon kysser mig och får mig tro att mina känslor bekräftas och sen blir jag sågad och hon går på mig när jag pratar med mina nära om vad hon gjort och någon av hennes vänner råkade höra.

Nu vet jag inte vem jag är mest arg på... att hon ändå "försöker" bry sig och vara låtsassnäll eller på honom som totalt ignorerat vad jag känt långt innan han blev så nära som dom är nu.


   
SvaraCitera

Issen:

att hon ändå "försöker" bry sig och vara låtsassnäll

Vad är det du ser i henne?


   
SvaraCitera

Issen:

Från början var jag bara sur på henne för att hon kysser mig och får mig tro att mina känslor bekräftas och sen blir jag sågad och hon går på mig när jag pratar med mina nära om vad hon gjort och någon av hennes vänner råkade höra.

Som postad innan:

LLove.jpg


   
SvaraCitera

Jäkligt taskigt av din kompis. Hade han brytt sig nånting hade han inte ens börjat träffa henne. Du kan inte göra ett försök till att prata med honom?


   
SvaraCitera

Issen:

Nu vet jag inte vem jag är mest arg på... att hon ändå "försöker" bry sig och vara låtsassnäll eller på honom som totalt ignorerat vad jag känt långt innan han blev så nära som dom är nu.

Bara för du är arg på henne (inte konstigt, hon är ju tjej liksom) så betyder ju inte det att han är bättre.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Amsle:

Vad är det du ser i henne?

Jag är ju fortfarande kär i henne även om jag vet att det inte kommer kunna bli något nu, även om hon så skulle ändra sig krävs det X antal månader innan jag kommer känna mig trygg och det lär inte hända.

Så det är mera hatkärlek just nu som naturligtvis förr eller senare lägger sig, gärna på sommaren som tack och lov är ganska nära
Men det går ju inte låta bli att tänka på våran relation som var hur bra som helst tills jag rakt ut berättade hur jag kände. (Jag fick respons under den "bra" tiden).

Nu är jag nästan lite... jag är asförbannad på båda, jag tycker också på sätt och vis att det är trevligt för min vän som... ja det är första tjejen för honom och det hade ju varit askul om det inte varit någon jag varit såld på så länge... och så börjar jag känna att just nu... då är det jag som tar smällarna... men snart kommer de bli han... och han har 2 personer här... mig och henne... fast han har ju inte mig längre och om hon gör likadant mot honom som mot mig och flera andra det här året blir han helt ensam.


   
SvaraCitera

Issen:

att hon ändå "försöker" bry sig och vara låtsassnäll

Hur blir det att hon försöker bry sig och vara låtsassnäll när hon går till din bästa vän, berättar det hela för honom följt sover med honom.

De båda verkar som enorma fittor. Gå vidare och planera hämnd.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Hur blir det att hon försöker bry sig och vara låtsassnäll när hon går till din bästa vän, berättar det hela för honom följt sover med honom.

Asså, när hon blev sådär sur på mig för ett par veckor sen för att jag berättad vad hon gjorde utan att försöka svartmåla henne så sa hon att hon inte skulle kunna lita på mig igen... första dagen efter lovet lät de annorlunda... som om hon planerade att jag skulle bli lite gladare och därför acceptera eller ta en hårdare smäll när hon är med min kompis natten till idag trots att hon sagt att hon inte blir kär och bara är vän med honom.

Jonnybravo91:

De båda verkar som enorma fittor. Gå vidare och planera hämnd.

Mjo, fast jag är inte så hämndlysten... det kommer nog ändå... de som känner till det här och såg vad som hände igår är rätt pissed off.


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

Bl0cket:

Du kan inte göra ett försök till att prata med honom?

Gjort det... jag känner också lite att, när jag öppnade mig för honom... om han kände likadant så var det då som var läget att han berättade också. Inte att jag ska få reda på det den smärtsamma vägen.

Igår under "festen" så var han med henne rätt mycket... så fort hon drog sig en stund till någon annan så kom han efter mig och skulle försöka umgås... hade jag inte varit så snäll hade jag nog nitat honom [chocked]


   
SvaraCitera

Issen:

så sa hon att hon inte skulle kunna lita på mig igen...

Är inte alls med varför hon inte skulle kunna lita på dig... Känner igen situationen dock.

Issen:

Mjo, fast jag är inte så hämndlysten... det kommer nog ändå... de som känner till det här och såg vad som hände igår är rätt pissed off.

Synden straffar sig själv.

Issen:

som om hon planerade att jag skulle bli lite gladare och därför acceptera eller ta en hårdare smäll när hon är med min kompis natten till idag trots att hon sagt att hon inte blir kär och bara är vän med honom.

Som sagt:

Jonnybravo91:

De båda verkar som enorma fittor.


   
SvaraCitera