Aviseringar
Rensa alla

Fel att va svensk i Sverige?


Ämnesstartare

Nuförtiden blir man kallad allt möjligt illa bara för man är svensk av "invandrare". Ska de vara såhär... 


   
Citera

lol va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vart bor du min vän?


   
SvaraCitera

i orten


   
SvaraCitera

Tror det beror på att många invandrare inte integreras i det svenska samhället och det blir till slut ett starkt ogillande för det svenska folket enbart för att de är svenska. 


   
SvaraCitera
sies
 sies

För att folk är rasister och det är okej att vara rasistisk mot vita människor i dagens samhälle. 


   
SvaraCitera

Det är bara en myt av alla dessa rasister att Sverige bara tillhör svenskar, alltså svenskar utan utländsk bakgrund. Det är väldigt få som ha helt svensk bakgrund,nästan alla har utländsk bakgrund om man kollar tillbaka i tiden. Jag är halv svensk och har varit med om svenskar, alltså svenskar med svenskar föräldrar osv som har kränkt mig ba för att jag inte hel svensk? Eh.


   
SvaraCitera
major

ja stackars..

drown.png


   
SvaraCitera

Nej vita kan inte utsättas för rasism. Kom ihåg, mångfald är vår styrka. 


   
SvaraCitera

Det är okej att vara svenskMycket glad


   
SvaraCitera

så är det nog. dags att slå ihjäl alla rasister, och sedan alla anti-rasister, och sedan kan vi slå ihjäl oss själva. är du helt trött i fontanellan. allt är okej för dig ? 

sies:
För att folk är rasister och det är okej att vara rasistisk mot vita människor i dagens samhälle. 


   
SvaraCitera

major:
ja stackars..

drown.png

nedransel klofs och melm. hatar alla svennar. de stinker fett.


   
SvaraCitera

Försök bara att skita i dem som gör det, eller smäll till dem eller nåt du bestämmer själv...BlinkGalen 


   
SvaraCitera

major:
ja stackars..

drown.png

Wow, nice historia...fattas endast att få personen att se lite mer tjejig ut...och vips!!! har man en perfekt beskrivning av en gnällig feministtjej typ...!!!


   
SvaraCitera
sies
 sies

major:
ja stackars..

drown.png

Här har vi ett prima exempel på hur en rasist ser ut som samtidigt inte riktigt vet vad rasism betyder. Mycket glad


   
SvaraCitera