Aviseringar
Rensa alla

Fel färg på foundationen [mad]


Ämnesstartare

Blir så jävla lack när man går och köper puder/foundation för flera hundra och sen kommer hem och upptäcker att färgen är helt fel [mad] Har hänt flera gånger, och det förstör hela min dag varje gång [n]


   
Citera
Ämnesetiketter

köp rätt då


   
SvaraCitera

kanske är din hudfärg det är fel på


   
SvaraCitera

Jag hatar sånt [mad]


   
SvaraCitera

Provar du ens saker innan du köper dem? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Jag hatar sånt [mad]

Visst är det jobbigt !

Bob Fyllekatt:

Provar du ens saker innan du köper dem?

Saker, ja. Smink, nej.


   
SvaraCitera

Gunvald:

Saker, ja. Smink, nej.

Men bra. [tired] Du måste prova sminket i butiken, annars blir du bara missnöjd. [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bob Fyllekatt:

Du måste prova sminket i butiken, annars blir du bara missnöjd.

Men det är helt fel ljus i affärer, och så är det äckligt att typ 100 pers har provat det före mig och varit där och tallat med smutsiga fingrar. Snacka om bakteriehärd.


   
SvaraCitera

Gunvald:

Men det är helt fel ljus i affärer, och så är det äckligt att typ 100 pers har provat det före mig och varit där och tallat med smutsiga fingrar. Snacka om bakteriehärd.

Jag vet, antingen så behöver du starkare ljus eller bra dagsljus för att se om det passar. [n] Det äcklar mig, men kan du inte prova på halsen eller någonstans där huden är i nästan samma färg som ansiktet? Jag vågar inte heller prova på käkbenen eller resten av ansiktet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bob Fyllekatt:

Jag vet, antingen så behöver du starkare ljus eller bra dagsljus för att se om det passar. Det äcklar mig, men kan du inte prova på halsen eller någonstans där huden är i nästan samma färg som ansiktet? Jag vågar inte heller prova på käkbenen eller resten av ansiktet.

Mjo, äsch.. Det är äckligt var man än provar. Och kassatanterna gillar det inte heller, känner allt deras brännande blickar i ryggen varje gång jag öppnar och kollar osv.


   
SvaraCitera

Haha JÄTTEFEL eller? Kanske funkar ändå. 😛


   
SvaraCitera

Varför frågar du inte någon som arbetar där du köper den?
Jag köpte min foundation i USA, bad om hjälp och fick cool och rätt grejs[blush]


   
SvaraCitera

Gunvald:

Mjo, äsch.. Det är äckligt var man än provar. Och kassatanterna gillar det inte heller, känner allt deras brännande blickar i ryggen varje gång jag öppnar och kollar osv.

Jo, men det är alltid värst att prova på ansiktet. Jag tycker inte heller om kassatanterna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Haha JÄTTEFEL eller? Kanske funkar ändå. 😛

Ja, jättefel [sad] Och nej, funkar inte ändå[sad]

Meds:

Varför frågar du inte någon som arbetar där du köper den?

Har gjort det några gånger men dom bara "Visst ska jag hjälpa dig. Prova denna." Jag provar inte smink.


   
SvaraCitera

sexigt


   
SvaraCitera