Aviseringar
Rensa alla

fel med världen?


Ämnesstartare

asså det är sjukt. igår kunde jag titta på viasat fotboll. idag kunde jag det inte. varför? för att premier league kom idag. så tydligen låste de kanalen. var tvungen att ringa och uppgradera. ringde oavbrutet i en timme men var upptaget, hela tiden. så jag fick inte se nån premier league idag. hur kan de göra så? låsa en jävla kanal bara. och kunde de inte varnat? hört av sig, eller låst kanalen för en vecka sen så man visste

blir så jävla arg.


   
Citera
Ämnesstartare

patrick bateman:

hur kan de göra så? låsa en jävla kanal bara. och kunde de inte varnat? hört av sig, eller låst kanalen för en vecka sen så man visste

UEFA's onödiga fel. De vill få fler folk att åka till själva matcherna och se dem live istället för att man ska sitta vid soffan och käka gott och dricka äppeljuice. Det var riktigt larvigt gjort måste jag säga. Jag tittade via mobilen en stund innan jag gav upp det då min uppkoppling inte var den bästa och jag var barnvakt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

UEFA's onödiga fel. De vill få fler folk att åka till själva matcherna och se dem live istället för att man ska sitta vid soffan och käka gott och dricka äppeljuice. Det var riktigt larvigt gjort måste jag säga. Jag tittade via mobilen en stund innan jag gav upp det då min uppkoppling inte var den bästa och jag var barnvakt.

ligger uefa bakom det? men det går ju inte ihop. ska svenskar eller ryssar åka till london och betala en förmögenhet för att se lite fotboll. går ju inte. live är kul om inte biljetter vore dyrt. men TV är ju nåt som alla ska ha som val. sjukt ju. usch, låter inte kul. att behöva kolla över mobilen asså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

​uefa är skräp

patrick bateman:

usch, låter inte kul. att behöva kolla över mobilen asså.

Hade jag varit hemma så hade viaplay gällt men det var jag icke 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha Patrick<3<3<3<3 men skulle nog reagera likadant om de va youtube de handlade om^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Hade jag varit hemma så hade viaplay gällt men det var jag icke 🙁

alltid nåt men vill se på TV

okej jag halvsover och förstod inte allt. men kommer alltså alla lördagsmatcher kl 16 att inte visas längre? så visades Newcastle-Tottenham idag? går detta inte att fixa då?

och hur är det med CL? händer det nåt likande med CL kommer jag på fullaste allvar ta livet av Platini

cuzIcan:

Haha Patrick<3<3<3<3 men skulle nog reagera likadant om de va youtube de handlade om^^

haha tro mig, detta är allvarligt. jag var så arg tidigare idag att jag inte vet vad. fyfan vad sur man blev. förstörde liksom hela lördagen för mig. haha okej, då har du iaf en viss ide av hur det känns [smile]

inget kul alls [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

alltid nåt men vill se på TVokej jag halvsover och förstod inte allt. men kommer alltså alla lördagsmatcher kl 16 att inte visas längre? så visades Newcastle-Tottenham idag? går detta inte att fixa då?och hur är det med CL? händer det nåt likande med CL kommer jag på fullaste allvar ta livet av Platinihaha tro mig, detta är allvarligt. jag var så arg tidigare idag att jag inte vet vad. fyfan vad sur man blev. förstörde liksom hela lördagen för mig. haha okej, då har du iaf en viss ide av hur det känns inget kul alls

Aha! Så de va DÄRFÖR de tog dig 15 timmar att svara egentligen, va ju inte mobilens fel trots allt:-P hade på känn att de va nåt (även om jag trodde att du hade blivit kidnappad och torterats till döds av en galen umare) men ändå!:-D klart jag har^^förstår allt och alla, även fotboll;-)(Not)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hatar UEFA. Och FIFA. Korrupta saggiga gubbar som styr och ställer, usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

okej jag halvsover och förstod inte allt. men kommer alltså alla lördagsmatcher kl 16 att inte visas längre? så visades Newcastle-Tottenham idag?

I nuläget, ja.
Newcastle - Tottenham vet jag inte om det visades. Jag var upptagen med annat men rent teoretiskt borde de ha visat det på TV'n.

patrick bateman:

går detta inte att fixa då?

Vilket?

patrick bateman:

och hur är det med CL?

Det borde inte påverkas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

Aha! Så de va DÄRFÖR de tog dig 15 timmar att svara egentligen, va ju inte mobilens fel trots allt:-P hade på känn att de va nåt (även om jag trodde att du hade blivit kidnappad och torterats till döds av en galen umare) men ändå!:-D klart jag har^^förstår allt och alla, även fotboll;-)(Not)

hahaha! nejdå, klart det inte varför därför. eller...? nejdå. var det faktiskt inte. överdrev nog mer nu med att det förstörde hela min lördag, ibland överdriver jag för effekten. inte så farligt, mer ett smått störande problem. men inget jag inte kan kontrollera. [smile] kunde faktiskt vart det du trodde asså [wink] haha ska lära dig det nån dag ska du se [bigsmile]

passaro:

Jag hatar UEFA. Och FIFA. Korrupta saggiga gubbar som styr och ställer, usch.

ja det är helt sjukt. att folk kollar fotboll live är en bra grej, mycket bra. behövs fler folk på arenorna. men hur i helvete ska det hjälpa genom att stoppa svenskar att kolla på engelskt fotboll

jag får inte ihop det i huvudet asså


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

I nuläget, ja.
Newcastle - Tottenham vet jag inte om det visades. Jag var upptagen med annat men rent teoretiskt borde de ha visat det på TV'n.

fan då. antog att det inte visades. ska kolla nästa lördagen. hoppas dock de visar skitmatcher den tiden i fortsättningen. spelar city-united då blir jag arg.

Xisco:

Vilket?

detta? viaplay kostar väl pengar? då är det uteslutet för mig. och det stod nåt med att satellit inte går men parabol går. vad är skillnaden? ska ringa idiotviasat och prata imorgom

Xisco:

Det borde inte påverkas.

bra. CL är viktigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

city-united

du höll på United va? 😉

patrick bateman:

detta? viaplay kostar väl pengar?

viaplay kostar ja. men som jag förstår det på viasat så blir det gratis då de vill ha en lösning för oss svennebananer.

patrick bateman:

ska ringa idiotviasat och prata imorgom

fråga dem allt jag är inte sååå insatt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Effekter är alltid kul:-) men är du säker på de? Så fotbolls galen som du är skulle de inte förvåna mig om du bröt ihop;-) du skrämde ju livet ur mig när Sverige åkte ur em fast de va ju såklrt också överdrivet eller hur?^^ haha finns gott om galna umare titta bara på mig:-P de här du sagt i ett år nu, kan fortfarande ingenting, men jag lyssnade faktiskt på dina lektionerO:-) klubbfotboll e ok att heja på andra länder men inte va var de det hette?:-\ då skulle man iaf heja på Sverige:-D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

du höll på United va? 😉

haha jag är en Madridista. gillar varken united eller city men föredrar united

Xisco:

viaplay kostar ja. men som jag förstår det på viasat så blir det gratis då de vill ha en lösning för oss svennebananer.

det låter bra. man kan ju fan inte betala för skiten

Xisco:

fråga dem allt jag är inte sååå insatt.

haha du verkade insatt och svarade bra på det jag frågade. men ska ringa

cuzIcan:

Effekter är alltid kul:-) men är du säker på de? Så fotbolls galen som du är skulle de inte förvåna mig om du bröt ihop;-) du skrämde ju livet ur mig när Sverige åkte ur em fast de va ju såklrt också överdrivet eller hur?^^ haha finns gott om galna umare titta bara på mig:-P de här du sagt i ett år nu, kan fortfarande ingenting, men jag lyssnade faktiskt på dina lektionerO:-) klubbfotboll e ok att heja på andra länder men inte va var de det hette?:-\ då skulle man iaf heja på Sverige:-D

haha ja i vissa fall kan effekter vara askul, men kan också gå illa till. haha stensöker, tro mig [smile] jo hade detta hänt imorgon då Real Madrid spelar (som jag hejar på) hade jag brytit ihop. idag var det mest för nöjests skull, jag klara mig alltså. haha gjorde jag? minns inte vad jag sa men var nog inte så överdrivet. det var ingen trevlig tund 🙁 väntat 4 år på att inte ett skit skulle hända liksom 🙁 haha du är ett bra exempel [bigsmile] haha kommer säga det länge, fast har ju inte lag ner så mycket tid i det. vet inte hur sugen du är heller [wink] ser du! då har jag lärt dig nåt ju. precis. i klubbfotboll kan du heja på vad som helst men i landslagsfotboll ska du heja på ditt land [smile]

vilken grym lärare jag är och vilken duktig elev du är [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha jag är en Madridista. gillar varken united eller city men föredrar united

Så du är en sådan där mes som anser att man bara kan hålla på ett enda lag i en enda liga? 😉

patrick bateman:

haha du verkade insatt och svarade bra på det jag frågade. men ska ringa

Kunde bara svaret på din första fråga [blush]


   
SvaraCitera