Aviseringar
Rensa alla

Fel på mig?:((


Ämnesstartare

Vissa säger ju att jag är sjuk osv för att jag är kille och attraheras av andra killar. Alltså homosexuell. Det är gasnka jobbigt för jag vill ju inte att folk ska tycka att det är ngt fel på mig, speciellt inte när jag kommer från en familj där alla måste va "perfekta" typ. :((

Men kan ngn förklara vad man bör säga till dem som kmr och säger att man är sjuk och så? Eller tror ni att de är en sjukdom? Ett genetiskt fel? Alla är födda bi? För jag förstår inte, iom att människan måste kunna föröka sig och de bara funkar man och kvinna så är det ju onaturligt att va homo.
Jag vill ju va normal men kan inte rå för att de är så här, jag lovar att jag inte valt de själv. Men jag skulle heller inte vilja va hetero för jag trivs liksom ändå som homo men jag vill inte att de ska va fel på mig [sad] Och jag försöker intala mig själv att de inte är ng fel men så tänker man hela tiden att två män kan ju faktiskt inte få barn och så. Vilket är jättetråkigt för jag vill jättegärna ha barn och ja tror att jag kmr bli en jättebra pappa men de är ju så svårt att skaffa. :((

Kan ngn typ uppdatera mig om hur forskarna tror att de är och så? För jag har hört att de har fastslagit (majoriteten) att de inte är en sjukdom. Men menar de att de är ett genetiskt fel då?

Btw, jag vill inte höra ngt kristet huxflux eller ngt annat religöst trams övh 🙂

Förlåt för att de är lite flummigt, men jag ska nog sova nu hihi [blush]

P&K


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

alltså du skrev väll inte allt detta för det jag skrev på min tråd? [tired]
och nej, det är inget fel på dig. är helt normalt å va homosexuell.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

alltså du skrev väll inte allt detta för det jag skrev på min tråd?

Nej, jag vet inte ens vad du skrev i din tråd. Sluta förföja mig [shake]

filulilus:

är helt normalt å va homosexuell.

Motivera vrf då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Sluta förföja mig [shake]

hehe okej... [rolleyes]

men va ifs du som skrev i min tråd å sen starta du en tråd nyss som heter "fel på mig?:((" å då äre rätt svårt å hålla sig borta ifrån den men visst. jag ska inte stalka dig nå mer.

MÅLARPENSEL:

Motivera vrf då.

För att dina känslor säger att du gillar killar å känslor har inte fel! [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

men va ifs du som skrev i min tråd å sen starta du en tråd nyss som heter "fel på mig?:((" å då äre rätt svårt å hålla sig borta ifrån den men visst. jag ska inte stalka dig nå mer.

Ne, för jag har för mig att du gjorde typ samma sak innan också. Så när händer 2 ggr blir man ju lite förvirrad, hihi. [smile]

filulilus:

För att dina känslor säger att du gillar killar å känslor har inte fel!

Men de kan va genetiskt fel som gör att min känslor är helt konstiga. De med att vi inte kan skaffa barn då? :((

Puss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Ne, för jag har för mig att du gjorde typ samma sak innan också. Så när händer 2 ggr blir man ju lite förvirrad, hihi. [smile]

oooh okej ^^

MÅLARPENSEL:

Men de kan va genetiskt fel som gör att min känslor är helt konstiga. De med att vi inte kan skaffa barn då? :((

kan vara? äre nått du har läst eller antar du det?
Jaaa men tror inte dina känslor bryr sig så mycket om att skaffa barn ^^
Ni får väll hyra in nån brud [rolleyes]

MÅLARPENSEL:

Puss

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

För jag förstår inte, iom att människan måste kunna föröka sig och de bara funkar man och kvinna så är det ju onaturligt att va homo.

Vi dras till dem vi gillar och tycker om. Det är inget vi kan hjälpa. Det är inte lönt att försöka förstå sig på kärleken. Det enda vi kan göra är att flyta med. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trevligt när folk delar med sig av sina tankar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

filulilus:

kan vara? äre nått du har läst eller antar du det?

Bådeoch jag vet inte vad jag tror typ :((

filulilus:

Jaaa men tror inte dina känslor bryr sig så mycket om att skaffa barn ^^

Men du förstår ju inte hur jag menar. :(( Om alla hade var som jag hade de ju inte funnits några människor :S

sn1per:

trevligt när folk delar med sig av sina tankar 🙂

Tack typ [smile]

Pumpkin:

Vi dras till dem vi gillar och tycker om. Det är inget vi kan hjälpa. Det är inte lönt att försöka förstå sig på kärleken. Det enda vi kan göra är att flyta med.

A, fast jag förstår fortf inte hur de kan va normalt typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

A, fast jag förstår fortf inte hur de kan va normalt typ.

Praktiskt taget alla andra djur gör det. Varför skulle människan vara ett undantag? Vi drivs av våra lustar vart de än är riktade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Bådeoch jag vet inte vad jag tror typ :((

Hmmmm, jobbigt =/ men försöka å skita i å tänka sådär. Det är ju som att försöka hitta en riktigt bra mening till livet s:

MÅLARPENSEL:

Men du förstår ju inte hur jag menar. :(( Om alla hade var som jag hade de ju inte funnits några människor :S

Ja det är sant. Men varför måste man tänka så? Tänkt dig hur många som "är som du" också. Jag tycker iaf att det är tillräckligt många för att man ska kunna kalla det normalt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Tack typ

har haft liknande tankar, därför 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltså jag funderar alltid över G-punkten. varför ligger killars G-punkt 12 cm in i 2an? är det för att man ska ha sådant sex eller? :S
för egentlignen, vad fyller g-punkten för funktion i tvåan om det inte kommer en kuk o stimulerar den? :p


   
SvaraCitera

sn1per:

alltså jag funderar alltid över G-punkten. varför ligger killars G-punkt 12 cm in i 2an? är det för att man ska ha sådant sex eller? :S

det är väl liksom inget tvivel om saken? :s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Öppen homosexualitet mellan män har ju alltid funnits i alla kulturer. Det är bara när jävla religioner kommer och säger att det är fel och dåligt och du ska brännas för det som den öppna homosexualiteten sakta försvann.
Så nej, homosexualitet är inte onormalt eller sjukt, religion är dock.


   
SvaraCitera