Aviseringar
Rensa alla

Fel på mig?:((


Ämnesstartare

Asså det är inget fel på dig. Skit i vad de säger, uttryck din ilska på andra saker istället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Men de kan va genetiskt fel som gör att min känslor är helt konstiga.

Att dina känslor säger åt dig att gilla killar är varken mindre eller mer rätt än att en annan killes känslor säger åt honom att gilla tjejer. Vi gillar det könet vi gör, och det finns inget som kan ändra det.

Och när det gäller allt skitsnack som religiösa kommer med, att Gud skapade oss som man och kvinna blaadibladibla, är helt irelevant. Om det inte fanns några bögar/flator på Jorden skulle den vara en hel del mer överbefolkad vid det här laget än vad den redan är.

Och vem är någon annan att komma och säga att det du tycker och känner är fel?(så länge det inte rör sig om att du "skadar" någon genom din kärlek, pedofili osv.)Den enda som tjänar på dina känslor är du. Du ska göra det som du blir lycklig av, vakna upp bredvid den som gör dig hel och knulla den som du tänder på osv. Vad är det för vits att du ska köra in kuken i någon som du inte tänder på, bara för att någon annan gör det? Det är som att jag skulle tvinga någon att hoppa omkring i en gymnastiksal varje tisdag och onsdag bara för att jag själv tycker det är skitkul, medans han dör av uttråkning.

Blä, jag skriver alltid så konstiga inlägg när jag är trött...men hur som helt, ja..visst...du kanske är sjuk. Men i sådana fall är jag också det. Och jag vill fan inte bli frisk[bigcheers] Hoppas jag fick något vettigt sagt iaf....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är inget fel på dig. Det är som att säga till någon att alla älskar surströmming, annars är man onormal. Alla gillar inte surströmming, och alla killar gillar inte tjejer. Folk är olika, punkt slut.

De enda som påstår att homosexualitet skulle vara "onormalt" är diverse judiska sekter som kristendom och islam. Jag tillhör ingen judisk sekt så jag bryr mig inte ett skit om det. Jag är iaf helt normal.


   
SvaraCitera

nej, låt oss


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sn1per:

alltså jag funderar alltid över G-punkten. varför ligger killars G-punkt 12 cm in i 2an? är det för att man ska ha sådant sex eller? :S

Nej, det är för att prostatan ligger precis där, vägg i vägg och av den slumpen så har det blivit en hel del nerver där. Det finns inget hemligt syfte med den som naturen har gömt undan för perversiteter.


   
SvaraCitera
Homo0

MÅLARPENSEL:

Men de kan va genetiskt fel som gör att min känslor är helt konstiga. De med att vi inte kan skaffa barn då? :((

För det första: Jättefin kise på din bild. Är den din?

För det andra: Nej, det verkar inte så. Naturen är full av annorlunda variationer. Sånt vi inte riktigt förstår nyttan med i första taget. Men annorlunda och konstigt behöver inte vara fel. Tvärtom.

Är det naturligt att som kille låssas vara tjej och klä sig i kvinnokläder för att sedan på 5 minuter genomgå puberteten, ändra färg och börja beté sig aggresivt och sedan utveckla sina testiklar och få spermirer på 3 dagar?
Inte?
Det är just det som en del hanar gör hos en ciklidart (fiskar).
Ja nu klär de sig inte bokstavligen i kvinnokläder men de får samma färg på fjällen som honan har. Och ja, det tar 5 minuter för dem att pumpa ut testosteron och totalt byta färg och bli tuff revirhävdande killfisk.
Och detta gör bara en viss del av hanfiskarna.

DET är något att lyfta på ögonbrynen åt.
Utvecklas till att vilja leva med en av samma kön är ju bara en liten löjlig variation. Försök byta färg på 5 minuter.

Och det där med att "Tänk om alla skulle vara homosexuella, då skulle vi dö ut." är så JÄVLA löjligt.
Det ÄR ju inte så. Varför leka med tanken då ens?
OM det skulle varit så, så skulle vi ändå överleva då homosexuella har samma längtan efter barn som heterosexuella och är fullt kapabla att skaffa barn på vanligt vis eftersom vi är homosexuella och inte sterila.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är den du är och de trångsynta människorna som inte acepterar dig har egna problem, och är inte värda att slösa tid på.
Man blir aldrig lycklig om man försöker utplåna sig själv i jakt på gillande från andra.[love]

föresten
Säg nån tjej som inte vill ha en homosexuell kille som bästis?[bigcheers]


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Men kan ngn förklara vad man bör säga till dem som kmr och säger att man är sjuk och så?

Du behöver inte säga någonting. Det är ditt liv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Scott Loveshot:

Du behöver inte säga någonting. Det är ditt liv.

Ja men kan ju va bra att ha lite bra argument [crazy]

isola:

Man blir aldrig lycklig om man försöker utplåna sig själv i jakt på gillande från andra.

Den va bra <3

isola:

Säg nån tjej som inte vill ha en homosexuell kille som bästis?

Ja, ja e rätt populär bland flickorna. Mina killkompisar brukar rtea mig å säg att de ska låtsts vara bög för att få tjejer. XD

Andy91:

Nej det är inget fel på dig. Det är som att säga till någon att alla älskar surströmming, annars är man onormal. Alla gillar inte surströmming, och alla killar gillar inte tjejer. Folk är olika, punkt slut.

Ah, ni är för gulliga [love] Puss

Michee:

jag skriver alltid så konstiga inlägg när jag är trött...men hur som helt, ja..visst...du kanske är sjuk. Men i sådana fall är jag också det. Och jag vill fan inte bli frisk Hoppas jag fick något vettigt sagt iaf....

Är du bög? 🙂 jag tycker de va bra skrivet [crazy] pus

Dightkuz:

Så nej, homosexualitet är inte onormalt eller sjukt, religion är dock.

Ni skriver så vettiga saker :))

filulilus:

Ja det är sant. Men varför måste man tänka så? Tänkt dig hur många som "är som du" också. Jag tycker iaf att det är tillräckligt många för att man ska kunna kalla det normalt.

Ja egentligen och som ngn sa kanske vi finns för att jorden inte ska bli överbefolkad. [cool][rolleyes][crazy]

Homo0:

För det första: Jättefin kise på din bild. Är den din?

Nej, den är googles 😛

Homo0:

OM det skulle varit så, så skulle vi ändå överleva då homosexuella har samma längtan efter barn som heterosexuella och är fullt kapabla att skaffa barn på vanligt vis eftersom vi är homosexuella och inte sterila.

Ja egneltigen. Vem har sagt att man måste älska den man förökar sig med. Bra skrivet!! De om fiskarna också. Kan du länka till sidor där man kan läsa om sånt? :))


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Är du bög? 🙂

ehehehe, jag vet inte[cute] BUT I DO SUCK COCK[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

ehehehe, jag vet inte BUT I DO SUCK COCK

Ahaa, har du någon gång knullat äcklig fitta då? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MÅLARPENSEL:

Ahaa, har du någon gång knullat äcklig fitta då?[cute]

[tard][tard][tard][tard][tard][tard][tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad? Förlåt men jag kanske inte är alltför seriös och de bruklar ju de flesta inte va här..


   
SvaraCitera

MÅLARPENSEL:

Kan ngn typ uppdatera mig om hur forskarna tror att de är och så? För jag har hört att de har fastslagit (majoriteten) att de inte är en sjukdom. Men menar de att de är ett genetiskt fel då?

Som biologstuderande kan jag säga dig att det inte finns några genetiska rätt och fel, bara genetiska variationer [smile] om någon säger nått annat, ring mig, så slår jag ner dom! [y] eller ger dom en riktigt ordentlig tillrättavisning iaf [cute]

Kanske inte ett sådär jättekul svar, men det är sant iaf [smile]

[cheers]


   
SvaraCitera
Homo0

MÅLARPENSEL:

Nej, den är googles 😛

[bigsmile] Hi hi.

MÅLARPENSEL:

Ja egneltigen. Vem har sagt att man måste älska den man förökar sig med. Bra skrivet!! De om fiskarna också. Kan du länka till sidor där man kan läsa om sånt? :))

Nje, jag har inga sådana sidor lagrade. Det med fisken såg jag på TV. Grejen är att man bara behöver se lite av vad naturen skapat för att förstå att det finns SÅ mycket olika variationer och konstigheter där ute, som alla är helt normala och som bidrar till artens överlevnad.

Nå, du är säkert en fin kille och jag kan lova dej att det finns SÅ mycket skit du kan hitta på som inte är bra för dej eller dina anhöriga. MEN, de kommer ändå alltid att älska dej.

Ofta som ung och annorlunda så målar man fan på väggen och tror att INGEN kommer att vilja ta i en med tång efter man kommit ut. Det ÄR inte så.
Visst förekommer det konstiga reaktioner och så vidare men majoriteten av alla anhöriga/föräldrar tar det väldigt bra. De kan behöva en tid att smälta det, men du är deras lilla barn* och det sitter väldigt djupt i dem. Oroa dej inte. Lugn.

(* Och med barn menar jag inte att du ÄR ett barn nu. Men du var. Nu är du förhoppningsvis en finnig tonåring som smygröker och halvt medvetslös spyr i en buske efter att ha druckit häxa ur en PET-flaska och gör dina föräldrar gråhåriga i förtid. Och visst skäller de och är arga och besvikna men det är inte för att du gör fel eller för att de hatar dej. De är oroliga.

Oroliga för att du SKALL bli medvetslös och dö av kvävning när du spyr och sedan bli rånad och sönderslagen. Lika oroliga kommer de att bli när du pressenterar dej som bög. AIDS, inga barnbarn, nazister, you name it.

Och de kommer vara lika oroliga när du är 40 år. Men de har lärt sig att leva med det då. Sett att du faktiskt klarar det och att du har jobb, lägenhet, vänner, inte fått HIV, inte blivit misshandlad, osv. och framför allt att DU är lycklig. )


   
SvaraCitera