Aviseringar
Rensa alla

Felaktig relation kan man säga


Ämnesstartare

Jag tänkte berätta en saga om en snart 16 årig flicka och hennes 23åriga tränare.

Det var en gång en flicka som utövade en lagsport. Hon älskade laget mer än något annat. En dag kom en ny tränare, som var ung och charmig. Flickan kunde inte låta bli att tycka sin tränare var väldigt söt och härlig, och föll omedvetet för sin tränare. Flickan och tränaren började ha smskontakt, där tränaren visste att den unga flickan var kär i denne. En speciell kontakt utvecklades mellan parterna, och med speciell menar jag vuxen, blommor och bin. Den unga flickan tänkte förlora sin oskuld till tränaren. Dock blev detta aldrig av så moral kom i vägen för båda.

Ett år senare när flickan helt släppt tränaren går en ond häxa och berättar hemligheten för flickans far som inte förstod utan grät och anmälde detta till tränarens överhuvud. Tränaren blev sparkad och flickan var förtvivlad eftersom flickan visste varför tränaren var sparkad men ingen annan förstod det. Flickan förstod inte varför sin tränare blivit sparkad eftersom de inget gjorde.

Flickan skickade ett brev och frågar om hjälp. Vad ska jag svara lilla flickan?


   
Citera

rebus49:

flickan visste varför tränaren var sparkad men ingen annan förstod det. Flickan förstod inte varför sin tränare blivit sparkad eftersom de inget gjorde.

Jag fatta inte riktigt


   
SvaraCitera

rebus49:

Flickan skickade ett brev och frågar om hjälp. Vad ska jag svara lilla flickan?

är detta någon form av "min kompis undrar"?

Iaf, flickan bör tala med sin far.
Fadern bör tala med tränarens överhuvud och berätta att det var ett missförstånd.

Tränaren och flickan kan nu pippa obehindrat eftersom inga oskrivna (eller skrivna) regler osv hindrar dem från det.


   
SvaraCitera

rebus49:

Jag tänkte berätta en saga om en snart 16 årig flicka och hennes 23åriga tränare.

var han en pokemon tränare? :'/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

Fadern bör tala med tränarens överhuvud och berätta att det var ett missförstånd.

Fadern vill aldrig med se tränaren och verkligen inte försvara honom. Tränaren får aldrig komma tillbaka till föreningen pga onda häxan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emilsh:

Jag fatta inte riktigt

Laget visste inte sanningen medan flickan var den enda. Men hon förstod inte varför han blev sparkad egentligen eftersom de aldrig gjorde något


   
SvaraCitera

rebus49:

Fadern vill aldrig med se tränaren och verkligen inte försvara honom. Tränaren får aldrig komma tillbaka till föreningen pga onda häxan.

kan du ta tummen ur och prata med din far och säga hur det var. Din far har uppenbarligen hört en vinkling av det hela som du inte uppfattar som sann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

kan du ta tummen ur och prata med din far och säga hur det var. Din far har uppenbarligen hört en vinkling av det hela som du inte uppfattar som sann.

Nä men är det så? Du tror inte det var det första som testades? Den delen är körd


   
SvaraCitera

rebus49:

Nä men är det så? Du tror inte det var det första som testades? Den delen är körd

dåså, då finns väl inget mer att göra. Ligg med tränaren ifall du fortfarande känner för (och han med), inget hindrar er nu.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan en ledare få sparken för att han har haft kontakt med en minderårig spelare trots att de inte gjort något fysiskt?


   
SvaraCitera

Jo om föreningen tror att han innebär risker för tjejerna i laget...


   
SvaraCitera

Neej, trodde det var lesbisk kärlek tills jag läste kommentarerna [sad]


   
SvaraCitera

Dräparen:

var han en pokemon tränare? :'/

[love]


   
SvaraCitera